Joying Radio Navi in Citroen DS3 E-HDI 92pk 2011
Casanova1
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 25-08-2017

Gepost: 25 augustus 2017 10:48 PM

Hoi iedereen,

Sinds januari ben ik de trotse eigenaar van mijn DS3, vind het een prachtige auto en rijdt heerlijk.
Het is mijn eerste auto dus kan eindelijk overal heen rijden zonder de auto van mijn ouders te moeten lenen.
Vrijheid blijheid Razz

Had het forum al doorzocht maar kon niet echt iemand vinden met dezelfde vraag.

Ben een type die wel van gadgets houdt en ben daarom van plan om een 1 din radio in te bouwen met touchscreen, naja dit laat ik dan doen (ihkv 2 linker handen).
Aangezien ik niet een fan ben van touchscreens die midden het dashboard zitten, irritant te bedienen (korte armen etc), is mijn oog gevallen op de Joying navi radio. Deze is van hoogte verstelbaar, dus kan hem precies bevestigen onder de airco bediening en dat hij gedeeltelijk voor het opberg vakje hangt. Wat mij betreft ideaal, kan ik er lekker met mijn vingertjes bij vanaf de pook. En ziet er ook nog eens chique uit Razz
Verder heb ik goede reviews gelezen, veel YT filmpjes bekeken en kwaliteit ziet er goed uit, touchscreen reageert snel, android 6.0, google play, meerdere apps die tegelijk kunnen draaien etc.

Zie link: https://www.carjoying.de/android-autoradio-stereo/universal/single-1-din-android-autoradio/new-single-1-din-7-inch-android-6-0-marshmallow-car-stereo-autoradio-hd-car-music-system-touch-screen-sat-navi.html

Nu luidt mijn vraag: na het inbouwen van de radio en het monteren van de tablet, zal mijn standaard mini display in het midden van mijn dashboard nog werken? Wat mij part geeft hij alleen de tijd en temperatuur aan omdat de tablet alles verder overneemt. Maar als de display niks aangeeft staat deze er ook een beetje voor jan-lul bij en dat vind ik dan wel weer een beetje jammer.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen aangezien ik verder niet echt heel technisch ben.

Groeten!
Nick

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook