Even voorstellen.
FreddyW
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 31-08-2017

Gepost: 31 augustus 2017 10:28 AM

Geachte,

Aangezien ik hier nieuw ben wil ik mij graag even voorstellen door middel van dit topic.
Ik ben Freddy Winkel, ik ben 25 jaar oud en woonachtig in Sneek, Friesland.
Ik ben een groot autoliefhebber en heb een liefde voor diverse merken. In principe kan ik alles wel waarderen. Ik heb dan ook al diverse auto’s gehad van verschillende automerken of nog in het bezit. Van BMW tot Ford en van Ford tot MG en van MG tot aan Alfa Romeo en van Alfa Romeo tot aan Citroën. Helaas is het leven te kort om alle auto’s die ik leuk vind ooit te bezitten…

Op dit moment heb ik als daily-auto een Citroën DS5H uit 2013 en daarvoor een Citroën DS3 1.6 eHDI. Een groot verschil zit er in deze twee auto’s. De DS3 is een onwijs leuk, klein karretje die sportief te rijden valt. De DS5 is een echte mastodont. Een onwijs comfortabele reisauto met veel luxe aan boord. Om het over de stilte maar niet te hebben. De DS5 is een maand na aanschaf mijn vervoer geweest naar vakantie in Italië en het was hemels.

Uiteraard heb ik wel een aantal vragen over de auto waar ikzelf zo 1, 2, 3 niet uit kan komen. Deze zal ik dan ook via een topic aan jullie stellen. Mochten er mensen zijn met vragen aan mij kunnen ze die gerust stellen.

Met vriendelijke groet,
Freddy Winkel

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 31 augustus 2017 01:05 PM
  [ # 1 ]

Welkom, ik ben van Citroën naar Alfa gegaan en terug, geen spijt van die Alfa, wel dat ik hem wegdeed.
Nu Saab omdat je ooit Saab en Alfa gereden moet hebben,.... Mis wel een Citroën nu, Misschien ooit een Visa Gti of zo’n uber Trax…. Ooit

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook