Toch nog maar eens “storing uitlaatgas”
Albert123
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 01-09-2017

Gepost: 01 september 2017 09:39 AM

Goedemorgen,

Ben niet nieuw hier maar door veel geharrewar in mijn computer besloten mij opnieuw te laten registreren.
En, dat is gelukt.
Na geruime tijd te hebben rondgeneust in de verschillende topics ben ik er nog steeds niet achter waarom de melding storing uitlaatgas bij mij er op komt.
De auto is met vollle bak (aanhanger en bagage) zonder problemen naar Italië gereden.
Auto is gevuld met 5w40
Heenreis 1400 km probleemloos en comfortabel naar Italië (1400km)
Auto probleemloos in Italië tot, tweede week, bij koude motor, na twee minuten stationair draaien, ping….. daar was de storing weer!
Luchtpomp draait en zuigt goed aan.
Motor loopt als de bliksem geen gehort en gestoot, en heeft ons weer keurig terugebracht.
Bougies nieuw volgens de juiste specs.
Bij uitlezen… missfire op 3, (bougies vervangen) maar verder qua rijden niets tehoren of te voelen…...motor draait fantastisch!!
Aaaaaaaaahhhh dat verrekte oranje lampje, alles nagelopen zoals de forumleden dat voorstelden, gezien het mooie lopen van de automotor sluit ik stoterstangen en injectors uit.

Help…...Albert

 

Profiel  
 
JanSr
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3424
Geregistreerd: 23-06-2006

- ID/DS DSpécial Derde neus
- C5 2.0i 16V automaat
Gepost: 01 september 2017 09:56 AM
  [ # 1 ]

Misschien handig te beginnen met type, bouwjaar en km stand.

Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 01 september 2017 01:29 PM
  [ # 2 ]

Albert, ik heb liever dat je je oude gebruikersnaam en/of e-mailadres even doorgeeft. Het is niet de bedoeling een nieuw account aan te maken.

 

Profiel  
 
Albert123
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 01-09-2017

Gepost: 01 september 2017 01:48 PM
  [ # 3 ]

C5 phase 1, 2002, 2.0 alles er op en eraan.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook