Kwaliteit Air Hawk
C1 driver
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 08-05-2010

- C1 1.0l SEDUCTION
Gepost: 23 september 2017 11:15 AM

Ik zag laatst de Air Hawk (Pro zelfs)op TV voorbij komen en dacht, dat ding wil ik wel hebben, niet meer naar de pomp rijden en onhandig doen, gewoon thuis de banden op spanning brengen en de spanning aflezen met de geintegreerde drukmeter. Het ding kost 70 euro dus daar is ook overheen te komen.

Heeft iemand ervaring met dit ding en is het aan te bevelen? Het concept staat me aan, de uitvoering weet ik niets van. Ik vind dat het compressor gedeelte wel heeeeel klein is.

(Een gewone compressor is geen optie omdat we zelf aan een autovrij parkje wonen en de auto verderop geparkeerd staat.)

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4712
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 23 september 2017 11:24 AM
  [ # 1 ]

Ik heb het ding even gegoogled, en kwam in ieder geval tegen dat je 6 minuten nodig hebt om een band op te pompen.
Verder kan ik verder maar weinig specs vinden: ja, max 8.5 bar, maar je wil weten wat slagvolume is per omwenteling. Als je 6 minuten over een band doet, is het aardig lang. Eerlijk gezegd geloof ik niet er niet echt in..


Als je 4 banden + reserve op spanning moet houden, zou ik dan gewoon liever naar de pomp rijden.
Als het om backup gaat bij vakanties enzo, tja, dan kan je het overwegen.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
C1 driver
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 08-05-2010

- C1 1.0l SEDUCTION
Gepost: 23 september 2017 11:36 AM
  [ # 2 ]

Thanks!

Mwa, daar ga ik mijn geld niet aan besteden dus. Druksensor is waardeloos, shut-off werkt niet en je kunt er niet eens 4 banden achter elkaar mee doen.

(Waarom een leuk concept niet gewoon goed uitvoeren?)

Profiel  
 
jakkerma
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 540
Geregistreerd: 23-01-2005

- Berlingo Berlingo 1.9D WJY DW8
Gepost: 23 september 2017 07:38 PM
  [ # 3 ]

Dan wordt ie véél duurder.. Mr. Green

Citroen Berlingo 1.9D bestel uit 2004 nieuw, nu 280k km, en eigenlijk probleemloos..
Citroen Berlingo 1.6i Een ouwe Subaru Forester is toch beter…

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook