Slot achterklep xsara picasso 2008
Jefke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 09-10-2014

Gepost: 15 oktober 2017 01:40 PM

Wie kan mij helpen?

Ik krijg mijn achterklep niet meer open langs buiten.
De switch in de klep werkt nog het slot als je er rechtstreeks stroom op zet werkt het slot ook…
Ma ik krijg ze niet open van buiten af alleen met de extra veiligheids knop langs binnen…centrale deur vergrending werkt met de zei deuren dus denk dat het daar niks mee te makengaan heeft,...
Das niet echt praktisch dus als iemand mij kan helpen.
Alvast bedank.

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 15 oktober 2017 02:04 PM
  [ # 1 ]

Spit je instructie boekje eens door, ik weet bv van mijn oude xsara, dat je de knop van de klep kon uitschakelen, of zoiets,  dit deed je dan door bepaalde knop lang in te drukken, meschien perongeluk geactiveerd ???

Profiel  
 
Jefke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 09-10-2014

Gepost: 15 oktober 2017 06:15 PM
  [ # 2 ]

Bedank voor u snelle reactie. Heb het boekje eens volledig door gelezen. Ma staat niets in van vergrendelen of dergelijke van het kofferslot.

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 15 oktober 2017 07:31 PM
  [ # 3 ]

jef heb even het boekje erbij gepakt, van de xsara Picasso, als je nu weg rijd vergrendeld waarschijnlijk de hele auto, als je een xxx meters hebt gereden??? deze kan je uitschakelen, door de knop op het dachbord (centrale vergrendeling) zo lang ingedrukt houden tot je piep hoort, de vergrendeling is nu niet meer, dus auto kan altijd van buitenaf worden open gemaakt, meschien werkt het, normaal kan de achterklep pas worden open gemaakt als de bestuurders deur is open gemaakt, meschien een storing, tijdelijk,
of last but, heb je er een andere radio in gebouwd, dan is dat vaak de oorzaak er van,

Profiel  
 
Jefke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 09-10-2014

Gepost: 15 oktober 2017 07:53 PM
  [ # 4 ]

Hey bedankt voor de reactie..
Ik heb die knop tot aan de piep toon in gedruk gehouden maar het helpt niet voor mijn slot van de achterklep.
Heb ook geen nieuwe radiogestoken. Het is in eens van dag op dag dat het niet meer open gaat… mss idd wel iets dat ik of de kids geactiveerd hebben voor het koffer slot. Heb al deeen zekeringen na gekeken ook niets gevonden…

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 15 oktober 2017 09:31 PM
  [ # 5 ]

Wat je ook wel eens gebeurd,  een kabelbreuk in de verbinding tussen klep en caraosie, dus het rubber harmonica (rechts boven)  lostrekken en opstropen, meschien kabelbreuk, neem aan dat je een 2 Knoops cv hebt, dus geen extra knop voor klep?

Profiel  
 
GrandPicasso
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 04-03-2007

Gepost: 17 oktober 2017 04:53 PM
  [ # 6 ]

Is de handgreep niet kapot van binnen? Hoor je wel het slot reageren?

C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental   juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook