stoelen digit versus stoelen ph2
flandria
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 09-10-2017

Gepost: 15 oktober 2017 06:36 PM

Hallo,

de bestuurderstoel van m’n digit is een beetje doorzeten, de bekleding is nog heel netjes maar ik voel dat de “vulling” eronder haar beste tijd gehad heeft.
kan ik die bekleding gewoon overzetten op een phase 2 stoel ? Of zijn die niet identiek?

Thank’s,

Ollie.

Profiel  
 
Gepost: 22 oktober 2017 07:56 PM
  [ # 1 ]

Er zijn wel zittingen van recenter datum die passen inderdaad. Wat is precies het probleem? De zitting is niet veel bijzonders. Een schuimrubber blok met een extra laagje tussen bekleding en blok. Plastic onderkant. Zelf heb ik een nieuw schuimrubber laagje tussen het blok en de bekleding aangebracht. Zat gelijk een stuk beter. De bekleding is gelijmd, maar met beleid wel te verwijderen.
De rugleuning is een ander verhaal. Het gammele ijzerdraad in de leuning kan scheef en uitgelubberd zijn. Dan is een andere zetel de makkelijkste oplossing. Ook hier is de bekleding over te zetten.

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11626
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 22 oktober 2017 08:14 PM
  [ # 2 ]

Hier is een linkje met informatie over het werken aan BX stoelen Smile

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
flandria
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 09-10-2017

Gepost: 23 oktober 2017 02:49 PM
  [ # 3 ]

Hallo,

bedankt beiden!

het is inderdaad de zitting die helemaal niet veel meer voorstelt, de schuimrubber zitting heeft geen elasticiteit meer, je zit er onmiddellijk doorheen.
het linkje werkt bij mij niet…. jammer!

Oja : zijn een bestuurders en een passagiers identiek qua schuimrubber enzo?

Nogmaals bedankt!

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11626
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 23 oktober 2017 06:41 PM
  [ # 4 ]

Linkje is hersteld. Daar was inderdaad iets merkwaardigs mee gebeurd.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
flandria
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 09-10-2017

Gepost: 24 oktober 2017 02:24 PM
  [ # 5 ]

Bedankt! leuke link!
Ollie.

Profiel  
 
Gepost: 30 oktober 2017 10:52 AM
  [ # 6 ]

Oja: schuimrubber en aanverwante zaken zijn identiek. Alleen de stoelbediening en de gordelvanger zijn spiegelbeeld.

Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook