2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Olie lekkage LNA 11E Cannelle
spijker5
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 328
Geregistreerd: 08-09-2008

Gepost: 23 november 2017 01:32 AM
  [ # 16 ]

Moet toegeven dat door mijn recentelijke avonturen met de Super veel overige onderdelen van dit forum er nogal bij inschieten, net als mijn activiteiten binnen PCN en op het Peugeot-forum trouwens, maar door het verhaal over deze bijzondere LNA-uitvoering ontstaat een gemakkelijke dwarsverbinding naar de 104 S. Want ook heel apart, tenminste als je er een beetje oog (of zwak) voor hebt.

Net als bij de GS en GSA feitelijk, want zelf drie gehad. Eerste auto (nog voor ik m’n rijbewijs haalde) was een blauwe ‘72-er GS Berline Comfort halfautomaat. Niet erg gebruikelijk voor iemand die bij wijze van nog maar net z’n puberpuisten kwijt is nuts Later nog een witte GS X1 uit ‘76, en m’n enige echt nieuwe ooit toen modeljaar 1980 de GSA uitkwam; een mimosa-gele X2 met schuifdak. Die wagen voelde ik me in thuis als in een goeie winterjas, heerlijk.

De 104 werd in 2005 m’n eerste oldtimer, en als beginner ben je dan soms wat té enthousiast met de voorraad, vanuit de gedachte “beter mee als om verlegen”. Waarna veel spullen vervolgens nog járen ongebruikt de garage, de zolder erboven, een stellingkast en zelfs een lege slaapkamer bevolken. Snap zelf ook niet hoe het kan, er komt alleen maar bij….Laughing

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook