luidsprekers evasion
Jutter
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 06-11-2017

- Evasion 2.0
Gepost: 16 januari 2018 06:54 PM

Soms loop je tegen gekke dingen aan

onlangs een evasion uit 2000 gekocht, op zich fijne auto,  de verkoper heeft er zelfs nog en radio in gezet, maar duidelijk niet gekontrolerd of hij wel werkte, ik dus ook niet tot vandaag mar eens gekeken waarom de radio het wel doet maar geen geluid geeft

oorzaak…. der zitten -nog- geen speakers in !!!!!!

Vraag… heeft iemand soms nog een setje speakers ergens liggen?  (of mag ik ze uit een sloopwagen halen ) kan ik eventueel zelf doen… een flesje wjn is het me wel waard..

nb   mocht iemand een sloper hebben staan dan zijn er nog een paar kleine dingetjes die ik wel zou kunnen gebruiken


pm me dan even


bij voorbaat dank

Wil

Profiel  
 
Feije
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1303
Geregistreerd: 09-05-2016

- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Gepost: 16 januari 2018 07:46 PM
  [ # 1 ]

In de Evasion zitten gewoon speakers van 16,5cm toch? Ik denk dat je bij een willekeurige sloper in de buurt al een eind komt. Die maat komt heel veel voor volgens mij.

Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)

Profiel  
 
Jutter
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 06-11-2017

- Evasion 2.0
Gepost: 16 januari 2018 08:17 PM
  [ # 2 ]

ik heb ze nog niet opgemeten,  er zitten twee bij het voorruit, twee in de voordeuren en twee achterin   waarscijnlijk in de 608 of ulyssee zitten dezelfde

Profiel  
 
Feije
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1303
Geregistreerd: 09-05-2016

- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Gepost: 16 januari 2018 08:56 PM
  [ # 3 ]

Die helemaal voorin bij de voorruit zullen waarschijnlijk tweeters zijn. Voor de Xantia schijn je die zelfs nog bij de dealer te kunnen krijgen, dus voor de Evasion misschien ook nog wel, maar je hebt ze niet per se heel hard nodig. De twee speakers in de voordeuren zijn het belangrijkst. Als het je er alleen maar om gaat dat je geluid hebt en niet zozeer of dat nou goed of heel goed klinkt, dan kun je het daar eventueel gewoon bij laten Wink. Ik zou dat tenminste eerst proberen en dan kijken of je er nog meer speakers in wilt hebben.

Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 16 januari 2018 09:12 PM
  [ # 4 ]

https://www.citroen-forum.nl/markt

Gezocht uitsluitend via de markt

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook