Berlingo 19D 600 1999 sleutels / bekerhouders
Icelander
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 18-04-2018

Gepost: 25 april 2018 02:31 PM

Ik heb een “nieuwe” Blingo uit 1999, gekocht van particulier. Deze had er slechts 1 sleutel bij, welke ook al niet origineel is. Ik heb alleen geen enkel idee of er iets van een centrale vergrendeling op deze auto zit, en of er eventueel iets bij te verkrijgen is. Ik kan deze informatie alleen maar vinden over de Multispace modellen, niet over het “gewone” bestelmodel. Op dit moment moet ik alle deuren handmatig op slot draaien, en het enige slot wat smooth werkt is die aan de bestuurderskant. De sloten van de achterdeuren en de bijrijderskant, daar moet je toch wel een beetje “morrelen” voordat je de sleutel kan omdraaien. Is dit een bekend euvel? Wat kan je er aan doen?

Ook ben ik heel benieuwd hoe bij anderen de bekerhouders in het handschoenenkastje aan de bijrijders kant eruit zien? Bij mij kan je bekers neerzetten, maar tijdens het rijden denk ik dan dat je een voetenbad gaat creëren IN het kastje, omdat er verder geen steuntje op zit waardoor een bekertje goed zou blijven staan. Wel zitten er aan de binnenkant 2 paar klemmetjes, die het vermoeden wekken dat er iets op gezeten heeft, maar dit is dus verdwenen.

Alvast bedankt voor het lezen en de antwoorden! Smile

Profiel  
 
wim V8
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1102
Geregistreerd: 12-06-2011

Gepost: 25 april 2018 05:14 PM
  [ # 1 ]

Ik heb ooit zo eentje(partner) nieuw gekocht in ‘96.
Bekerhouders horen en zijn zoals je ze beschrijft.
De klemmetjes zijn voor pennen potloden enz.
Voor de cv kan je even een deurbekleding er af halen om te zien of daar een motor aanwezig is om de deur van het slot te halen.

Gr. Wim.

Profiel  
 
Icelander
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 18-04-2018

Gepost: 25 april 2018 09:40 PM
  [ # 2 ]

Dankjewel Wim, Ik ga eens kijken voor de CV.cheese

Profiel  
 
markjoe
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 54
Geregistreerd: 12-12-2006

Gepost: 26 april 2018 10:18 AM
  [ # 3 ]

Ook ik had een oude bestel en bij mij geen centrale vergrendeling. Extra sleutels kon ik gewoon bij een Citroen dealer aanschaffen. Let wel: bij mij zat er wel een startonderbreker ding in de sleutel. Dus extra sleutel moest wel even worden ingeleerd door de auto.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook