Voertuig conversie: bedrijfswagen
Barthough
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 07-03-2018

Gepost: 27 april 2018 11:50 AM

Hallo iedereen, zoals ik al zei in mijn verbeelding round, heb ik onlangs mijn eigen bedrijf opgericht als elektricien. Dat is waarom ik een paar weken geleden een Citroën Jumper heb gekocht, die ik graag zou willen inbouwen. Ik heb het forum een ​​beetje doorzocht, maar vond helaas geen passende bijdrage eraan. Misschien kan iemand me hier helpen. Een elektricien heeft in zijn dagelijkse werk veel verschillende gereedschappen en materialen nodig, die hij altijd moet hebben tijdens zijn huisbezoeken. Dat is waarom ik heb nagedacht over het opnieuw inbouwen van mijn hold zodat er ruimte is voor alles. Nadat ik de laadruimte al heb schoongemaakt en opnieuw opgebouwd en alles klaar is, ben ik momenteel op zoek naar een geschikte plank. Het zou belangrijk voor me zijn om kleine en grote laden te hebben die ik kan opstijgen, maar niet vallen wanneer de auto in beweging is. Bovendien moet het bevestigen van de kast zo eenvoudig mogelijk zijn. Ik wou dat zoiets als: https://www.sortimo.nl/bedrijfswageninrichting/oplossingen-voor-bedrijfswageninrichtingen/sortimo-globelyst/. Tot nu toe heb ik alleen erg dure kasten gevonden die ik op dit moment niet kan betalen. Als alternatief zou ik me kunnen voorstellen zelf een plank te bouwen. Ik ken echter niet de wettelijke voorwaarden daarvoor - het laatste wat ik wil is om mij strafbaar te maken! Daarom ben ik op zoek naar mensen die hun bestelwagen al hebben omgebouwd, of verstand hebben van deze. Of kent misschien iemand een goedkoper alternatief? Ik ben dankbaar voor alle hulp!

Je kunt een auto niet als een mens behandelen - een auto heeft liefde nodig - Walter Röhrl

Profiel  
 
patrijsraam
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 399
Geregistreerd: 30-04-2007

- Overig 350 NDP
- Berlingo 1.6 hdi multispace
- Overig 450 NYDP ( in onderdelen)
Gepost: 27 april 2018 02:16 PM
  [ # 1 ]

Gewoon zelf doen,
eerst de wanden bekleden met 6 mm plaatmateriaal, tegen beschadiging van de buitenwand.
Dan met 18 mm plaatmateriaal kasten, schappen en ladekasten maken naar eigen inzicht.
die kasten met bouwhoeken vastschroeven aan de spanten.

Zo heb ik de laatste tijd zeker 30 bussen ingebouwd.
Voor het bedrijf waar ik werkzaam was, maar ook voor de plaatselijke loodgieter, elektricien
en andere bedrijven.
voorig najaar, 4 jaar na mijn pensionering nog 2 bussen gedaan op verzoek van mijn oude werkgever.

Profiel  
 
guy.v2
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 129
Geregistreerd: 31-01-2017

- Jumper jumper3 euro 4 2.2hdi puma
Gepost: 28 april 2018 06:10 PM
  [ # 2 ]
Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 29 april 2018 10:41 AM
  [ # 3 ]

Tegen zulke prijzen kan je niet op timmeren,  qua hout ben je al het dubelle uit

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 29 april 2018 03:24 PM
  [ # 4 ]

De wanden bekleden met 4 mm betonplex, rekjes maak je met alu hoeken van 50*50, zowel staanders als liggers, plaatmateriaal wat je erin legt 6mm Multiplex okoumé watervast, lijm dat vast met een standaard kit bvb. tec 7. sterk zat. rekjes wel zeker bovenaan en onderaan vast zetten aan de wand.

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
Barthough
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 07-03-2018

Gepost: 30 april 2018 04:08 PM
  [ # 5 ]

Bedankt voor de vele antwoorden. Deze helpen me veel!

Je kunt een auto niet als een mens behandelen - een auto heeft liefde nodig - Walter Röhrl

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook