piepende veer
mart55
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23
Geregistreerd: 05-05-2016

Gepost: 10 mei 2018 09:53 AM

ik heb een c3 nu is deze naar de garage geweest voor de spieraal veren voor te vervangeng hier bij zijn ook de schokdempers getest en deze waren goed.
nu is het zo als ik over een drempel rij piept linksvoor iets maar normaal rijden hoor ik niets en in bochten ook niet.
wie wwet wat ik kan of moet insmeren met vet.

en het volgend bij de keuring zij hij dat mijn motor een beetje olie lekt zijn hier voor gemakelijk dingen voor reparatie niet te duur graag

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 10 mei 2018 01:25 PM
  [ # 1 ]

Zal gewoon even terug gaan, blijft altijd hinderlijk zo,n piep,  en hoort immers niet,  meschien zijn ze wat vergeten, soms ligt de veer op een rubberen rand, ja als die nu weg is, of verkeert licht, hebben ze wat te doen, (op hun eigen kosten)
Ja wat de olie lekage betreft,  vraag dan waar het lekt, en wat de kosten worden,
Hoor wel eens dat die 1400 motortjes, ( we weten niet wat jij hebt???) tussen de koppaking lekt, zolang dit geen blauwe walmen trekt omdat het op de uitlaat lekt, lekker laten zo,
Maar kan ook klepdeksel zijn, of carterpan(onder aan het blok) dit zijn geen schokkende reparaties, qua prijs,  die koppaking is echter wel een duur geintje,

Profiel  
 
Bas94
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 01-12-2014

Gepost: 11 mei 2018 05:16 PM
  [ # 2 ]

Misschien (het rubber van) de draagarm?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook