3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
DS3 Crossback
Berlingo2.0HDi
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 613
Geregistreerd: 31-12-2006

Gepost: 29 maart 2019 05:27 PM
  [ # 31 ]

De DS3 Crossback in het echt gezien en er ook in gezeten.

Moet terug komen op mijn eerste reactie toen ik hem/haar op een foto zag. Het is toch wel een mooie auto.

Maar…. Het interieur is echt geen premium. Nog best veel hard plastic en leer wat je ook tegenkomt in niet premium auto’s. Het was een La Premiere uitvoering, volgens mij de meest luxe.

C5 Aircross 181 PK EAT8 Shine Full options

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7266
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 07 september 2019 11:46 AM
  [ # 32 ]

https://www.ad.nl/dossier-autotest/test-ds-3-crossback-sierlijk-weelderig-en-soms-onhandig~a97804d1/

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
V-zesserke
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 416
Geregistreerd: 27-08-2010

- DS 3 Sport Chic 1,6 e-Hdi 112
- DS 7 Crossback E-tense 4x4 Grand Chic
Gepost: 10 september 2019 07:20 PM
  [ # 33 ]

Deze week de eerste zien rijden op de snelweg, rood met zwart dak en in het echt (gelukkig Smile) mooier als op de plaatjes.
Ook nog twee vergelijkingstesten gelezen in Belgische autotijdschriften, Autogids vergeleek hem met de Q2 en de Ds kwam er (nipt weliswaar) als overwinnaar uit (14,6/20 vs 14,2/20 voor de Audi) vooral omdat de Ds 3 een beter rijgedrag/comfort heeft en een betere prijs/uitrusting/kwaliteit. En Autowereld vergeleek hem dan weer met de Mini Countryman en ook daar trok de 3 het laken nipt naar zich toe met zijn beter comfort (Mini is wel iets dynamischer maar eveneens vermoeiende stuiterbal schreven ze) en zijn eigentijdsere look & feel die ook nog is kwalitatief beter bevonden is door de testers als de kwaliteit van of in de Mini.
Of dit alles voldoende gaat zijn voor succes?? Ik durf me aan geen voorspelling wagen zeker nu de automobielsector een dalende trend vertoond…
Ik zie er mezelf eventueel wel in rijden, en indien kan zelfs graag de E-tense. Proefrit gaat er zeker eens van komen en dan post ik er wel iets over.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook