Afstandsbediening slecht.
Marianne_L
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 13-07-2018

Gepost: 13 juli 2018 08:59 PM

Vraag betreft de afstandsbediening van een C1. Sleutel is tevens bediening. Werkte niet meer. Nieuwe cover via internet gekocht en alles omgezet, helaas. Naar de Citroën-dealer en verhaal uitgelegd. Weer nieuwe cover gekocht en alles omgebouwd.
Helaas dus. Het rare is dat als ik de knopjes op printplaat gebruik ik zonder problemen de auto kan openen en afsluiten.Zo snel ik alles in elkaar heb gezet werkt het niet meer.
Sloten van de deur zijn niet meer te gebruiken door de vele inbraakpogingen.
Heb nu gaatje in cover gemaakt om knopje t.b.v. openenen op printplaat in te drukken.
Hoe nu verder ?
- auto niet afsluiten, op lange termijn geen optie.
- nieuwe sleutel bestellen bij dealer, kosten niet bekend maar zal wel duur zijn.
- ALiexpress zijn ook setjes te bestellen, maar hoe gaat inlezen van nieuwe afstandsbediening.

Roep eens wat / geef de oplossing /iemand zelfde ervaring.

b.v.d. Peter ( en natuurlijk ook Marianne )

Profiel  
 
Ed P
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1186
Geregistreerd: 18-08-2010

- XM 2.5 TD Break
- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Exclusive
- XM 2.5TD
Gepost: 13 juli 2018 10:24 PM
  [ # 1 ]

Heb je foto’s? Het lijkt erop alsof de ombouw het knopje niet goed indrukt, als hij het wel doet zonder ombouw moet dat haast wel het probleem zijn…

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 13 juli 2018 11:29 PM
  [ # 2 ]

Pas je trouwens op dat de transponder er niet uitvalt?  Straks is het opgelost, maar start je C1 niet meer.

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook