Even voorstellen:
Maarten de Lange
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 16-07-2018

Gepost: 04 augustus 2018 01:28 PM

Hallo, ik ben Maarten en sinds mijn jeugd behept met Franse auto’s. Mijn eerste auto, of althans die van mijn ouders, was een Peugeot 505.
Een tijdje heb ik nog BMW en Saab gereden, maar het zijn (hoewel goede) niet de auto’s waar m’n hart sneller van kloppen gaat. Of het nu de oude dames DS, SM, Traction Avant zijn, of die prachtige nieuwe C4-Aircross. Citroen is een merk dat het qua beleving en ontwerp helemaal begrepen heeft. Enige minpunten die ik kan bedenken zijn het relatief laag aantal PK’s dat je kunt bestellen en het verdwijnen van de klassieke limousine. Maar, hopelijk gaat PSA-broer Peugeot iets aan doen met haar zeer fraaie nieuwe 508. Heb nu een C4 Picasso en overweeg (als de prijs het toelaat) een C5Aircross.

Enin. Ik zou dit forum graag gebruiken om meer te leren van Citroen, vragen te stellen en hopelijk mensen te ontmoeten met dezelfde liefde. Die kunnen helpen, wanneer ik (hopelijk over zes maanden) een opknap-DS ga aanschaffen. Tot die tijd eerst eens goed lezen wat de experts hier allemaal al hebben geprobeerd, gedaan, aan- en afraden.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 04 augustus 2018 01:32 PM
  [ # 1 ]

Welkom Maarten very good

Die C5 Aircross neem ik ook.

Nou ja, als hij 12 jaar oud is dan Laughing

 

Profiel  
 
Maarten de Lange
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 16-07-2018

Gepost: 04 augustus 2018 06:32 PM
  [ # 2 ]

Hallo Rene. Dat klinkt alsof ik met het ergste rekening moet houden. Ben ook bang dat hij nieuw iets boven m’n budget gaat, maar over een jaar is de kop er wel af denk ik. Heb je de DS7 al gezien? Wat een wagen zeg, mijn hemel. Woon dicht bij Luik, daar is hij in het straatbeeld al te zien en heel soms al in Maastricht. Denk dat ik die ook over een jaartje of 20 gaan aanschaffen Very Happy

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook