Welke adapter voor nieuwe radio?
mission
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 08-08-2018

- C3 1.4 HDI Ambiance
Gepost: 12 augustus 2018 02:24 PM

Dat je een adapter nodig hebt om de oem radio te vervangen door een aftermarket weet ik. Maar er zijn twee dingen die ik nergens kan vinden;

Als ik op bouwjaar 2005 (mijn C3 is van 2005) zoek dan krijg ik niet de juiste resultaten te zien, als ik op 2004 zoek dan zie ik wel meerdere resultaten, maar er is een “gewone” en een “Flying red wire” versie van de reguliere adapter. Bij adapters voor behoud van stuurwielbediening zie ik wel RD3 staan, maar niet het juiste pu type.

Op onderstaande foto zie je rechts de rode draad die ik bedoel. Ik vraag mij echter ook af waarom de orange draad links niet door de kabelboom loopt, wat doet die draad precies? De kabelboom ziet er verder standaard uit, maar volgensmij is er al wel ooit iemand bij geweest en heeft een stukje plastic weggesneden. (Let niet op de zwarte draad die naar buiten loopt, dat is alvast de microfoon voor de carkit)

Ik heb een Clarion RD3 PU-2471A (Q) radio met bediening op de ruiterwisserstengel


En ten tweede: de Clarion is geen standaard DIN maat, nu heb ik al wel een sierlijst gevonden zodat je daar niks meer van ziet, maar voor mijn gevoel zit mijn Pioneer wel erg los in het gat. Is hier iets van een frame voor nodig?


Ik hoop dat iemand mij kan helpen

“Carmen” C3 1.4 HDI 2005

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook