Droomwens
Tjako55
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 22-10-2018

- Xantia 2.0i-16V Millésime
- Xsara Citroen Xsara Coupé 1.8i-16V VTS
Gepost: 23 oktober 2018 01:29 PM

Hallo beste ID/DS bezitters in de omgeving van Friesland, Groningen of Drente, hieronder nog een keer het bericht van mijn echtgenote, met het verzoek om nog een keer in een DS te mogen rijden.
Dit is er helaas nog niet van gekomen en vandaar nu mijn verzoek om dit zo mogelijk binnenkort en wel op 9 november plaats te kunnen vinden.
Mijn vrouw is dan jarig en bij wijze van verrassing zou ik het heel mooi vinden als zij dan een paar kilometer in een ‘snoek’zou kunnen rijden.
E.e.a. uiteraard tegen vergoeding.
De plaats waar het allemaal zou moeten gebeuren is Rinsumageest, dit is in de buurt van Dokkum.

Alvast mijn hartelijke dank.
vr.gr. Tjako


Gepost: 13 november 2016 01:09 PM   [ Melding ]
Hallo, ik ben kiki, en al vanaf mijn 14 fan van de snoek,wij noemde het altijd de snoekebek, citroen ds, mijn vader heeft vroeger ook een gehad,  ik had toen nog geen rijbewijs,  maar deze auto is altijd in mijn hart gebleven. Ik rijd zelf al jaren Citroën eerst de bx, de laatste 15 jaren xantia, de xantia waar ik nu al 12 jaarin rijd ben ik dan ook zeer aan gehecht. Maar mijn droom wens is om zelf een keer een ds te mogen rijden, al was het maar een kilometer of 5, dan is mijn lang gekoesterde droom vervult, had al oproep op Facebook maar geen reactie, helaas,in friesland niets te vinden over verhuur, aangezien ik Door omstandigheden alleen in eigen omgeving rijd, en op rustige wegen, is voor mij geen optie om naar midden van land te reizen, Vorige week was ik jarig en kreeg van mijn vader een kleine snoek, helemaal geweldig, ook nog in de kleur rood, die had mij vader vroeger ook, Dus mijn vraag is er iemand die mijn droom kan en wil vervullen?
Groetjes kiki

Profiel  
 
PBO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 663
Geregistreerd: 23-05-2004

- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Gepost: 24 oktober 2018 09:46 PM
  [ # 1 ]

Je hebt een PB.

C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook