navigatie staat op slot
RvM
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 07-11-2018

Gepost: 08 november 2018 05:58 PM

Hallo sinds een paar weken heb ik een citroen c3 gekocht van 2012 ( diesel ) sinds een paar dagen blijft mijn navigatie hangen. De ene dag ben ik in Parijs en de volgende dag in Amsterdam. Kan iemand mij misschien vertellen wat de oorzaak kan zijn en/of heeft iemand dit ook meegemaakt. Alvast bedankt.

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11607
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 08 november 2018 11:04 PM
  [ # 1 ]

Hallo RvM,

Ik heb je voor je verplaatst naar het C3-gedeelte van het forum, waar de kans dat iemand met een antwoord op je vraag meeleest het grootst is. Het is misschien interessant om intussen alvast wat bij te lezen in het forumgedeelte over elektronica waar draadjes over diverse Citroën navigatiesystemen verzameld zijn.

En natuurlijk welkom hier en veel plezier op het Citroën Forum!

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Rene Hoekstra
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Gepost: 09 november 2018 07:44 AM
  [ # 2 ]

Ik zou je antenne voet is nakijken, die kan gecorrodeerd zijn waardoor die slecht bereik heeft, op een ander forum (C5-Forum) is daar een heel topic over.

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook