Muziek afspelen via Telefoon
jordyownn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 25-11-2018

Gepost: 26 november 2018 10:09 PM

Goedenavond,

Sinds vorig weekend ben ik eigenaar van een DS3 e-HDI uit 2011.

Nu heb ik de uitvoering met HiFi systeem en MyWay navigatie, de boxen klinken geweldig (op de radio…)!
Ingebouwde carkit ook geweldig!

Zodra ik mijn telefoon met de AUX aansluiting aansluit is het geluid beduidend minder goed, soms zelfs schel (best wel kut eigenlijk).
Niet echt een genot om naar te luisteren in vergelijking met de radio.

Nu speur ik al 2 avonden het internet (en dit forum) af naar een oplossing.

Ik lees al verscheidene dingen dat de MyWay verouderd is en dat je het maar met de AUX kabel moet doen…
Hebben meer mensen dit probleem?

Kan je een USB poort laten inbouwen om je iPhone aan te sluiten voor betere geluids kwaliteit?
Ik lees ook hoopvolle dingen over een MyWay update die bluetooth streaming ondersteund (dat zou helemaal geweldig zijn), maar ik kan er verder niks over vinden dus denk dat dit allemaal geruchten zijn.

Heeft iemand een oplossing om beter geluid te krijgen?

Groeten!

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 27 november 2018 01:47 PM
  [ # 1 ]

Hoi, welke aux-ingang gebruik je. Jack of usb? Volgens mij heeft het echter te maken met de geluidsinstelling in je telefoon. Als je die gewoon vlak hebt staan neemt de geluidsinstallatie in je DS3 dat gewoon zo over, naar ik meen. Maar dat weet ik niet helemaal zeker. De mijne reageert daar in elk geval wel op, en dat is een DS3 Performance uit 2017 met e-Mayway.

Profiel  
 
ChrisML
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 43
Geregistreerd: 11-11-2017

Gepost: 01 december 2018 12:16 AM
  [ # 2 ]

Mijn DS3 uit 2010 neemt het geluid over uit het afspeelprogramma (spotify). Als jij hier een equalizer hebt en bijvoorbeeld bass-boost on met nog eens je eigen bass daaroverheen, dan kan het allemaal vrij lomp en kut klinken.

Probeer er mee te spelen en het in balans te brengen. Zo heb ik die van mij op Dance staan in de auto met Bass op 2 en trable op 1. Verder wat instellingen gewijzigd in mijn spotify account en voila, klinkt prima!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook