Even voorstellen.
Flippp
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 03-11-2018

Gepost: 28 december 2018 09:53 AM

Hallo Allemaal,

Door wat inlog problemen heeft het even mogen duren, maar ik zal mij ook even voorstellen, zoals het hoord.

Wij, mijn vriendin en ik delen onze auto, wonen in Lelystad en hebben sinds een half jaar een prachtige dochter. Vanwege een wisseling in werk mocht onze zeer fijn rijdende Focus tdci de deur uit. En na een aantal merken (Seat, Peogeot, ford) geprobeerd te hebben, de keuze gevallen op de toch wat iets eigenwijs ogende C4. Eerlijk is eerlijk, keuze van vrouwlief, maar het uiterlijk haalde ook mij over. (en vanwege een bedrijfsauto van mij, rijd zij er toch altijd in)

Na wat zoekwerk een nette C4, 5 deurs, met nog geen 100.000km op de klok, 1.4 uit 2006 op de kop kunnen tikken. Auto was afkomstig uit een overlijden en afgezien van wat kleine dingetjes, tot zover een fijn autootje.

Achteraf gezien hadden we beter een 1.6 kunnen nemen, aangezien het verschil tussen de turbo diesel en onze huidige 1.4 wel erg groot is. Maar de netheid, en onderhoud was voor ons doorslaggevend. Ik zal tzt nog even proberen om wat verduidelijkende foto’s erbij te plaatsen.

Nu eerst opzoek naar het technische forum deel. Om wat kleine probleempjes met de cruisecontrol op te lossen…


Mvg. Daisy, Philip en Sophie,

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook