Wel zo netjes
martinelke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 05-01-2019

Gepost: 05 januari 2019 08:11 PM

Hierbij wil ik mij ook graag even voorstellen ,wel zo netjes.

Ik ben Martin 45+ en heb al diverse Citroëns mogen rijden, BX,CX,C5,Xantia,LNA en zo ook een Xsara coupe uit 1997 met een 1.9 ongeblazen dieselmotor.
Niet snel ,maar super betrouwbaar.
Na een half jaar beviel hij mij dermate goed dat ik er langer in wilde gaan rijden en heb daarom de draagarmen,kogels,remschijven,blokken,achtertrommels,remsegmenten en cilinders vervangen en misschien nog wel meer.
Omdat ik alles zelf doe ,vallen de kosten dan enorm mee.

Deze Xsara heb ik met een km stand van 525000 nog voor mijn werk ,meerdere malen op en neer naar Zweden gereden,zonder problemen.
Helaas was naar 5 jaar de achteras aan de beurt en ben ik overgestapt naar een andere auto.

Nu een hele tijd later kon ik een Xsara vtr coupe kopen uit 2005 en heb deze dan ook direct wel gekocht en ben daar super content mee.
Als deze ook zo goed gaat bevallen het eerste half jaar, dan krijgt hij hetzelfde,alles nieuw.

Het is overigens niet mijn enige auto ,dus alles aandacht krijgt hij niet Wink


Ik sluit mij altijd bij een forum aan om kennis op te doen en als het nodig is een vraag te kunnen stellen.
Mocht het mooi weer worden ,dan maak ik wel even een foto en zal deze posten hier.

Een vriendelijke groet.

Martin

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 05 januari 2019 10:18 PM
  [ # 1 ]

Welkom Martin very good

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook