Routes wissen
josvaes
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 18-01-2019

Gepost: 19 januari 2019 05:46 PM

Wij hebben nu een paar weken een C3 Picasso uit 2010 maar ik kan nergens vinden hoe ik de ingevoerde routes in de NavTeq weer kan wissen. Ik las ergens dat dat moest via de mobiele telefoon maar die is (nog) niet actief.
De 2 Citroendealers (Hoorn en Alkmaar) die ik gebeld heb, weten daar ook geen oplossing voor. Moest ik maar eens langskomen dan zouden ze wel eens kijken. Nog afgezien dat in Hoorn de laatste update voor de NavTeq uit 2016 is terwijl op het internet 2018-02 als laatste staat!
Iemand een tip hoe je dat doet?

Profiel  
 
RogerM (verbannen)
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 695
Geregistreerd: 03-05-2012

Gepost: 19 januari 2019 06:08 PM
  [ # 1 ]

..je banden slijten er niet harder van…
lekker laten zitten denk ik dan.

Xsara Picasso 1.6i 16V, 2006

Profiel  
 
josvaes
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 18-01-2019

Gepost: 22 januari 2019 04:34 PM
  [ # 2 ]

Nou ik ben er nu uit.
Je kunt alle adressen in de console via de telefoon wissen en dan ben je ook meteen je routes kwijt.
MAAR
Zonder telefoon gaat dat niet en ik gebruik geen telefoon in de auto dus de console zoekt zich suf en werkt dan lekker niet mee en biedt je ook maar meteen de optie wissen niet aan.
MAAR
Je kunt met een klik op systeem de hele console resetten naar standaard fabrieksinstellingen. Ben je ook in een keer al je routes kwijt.

Ut wordt alleen maar beter met al die computers en programmeurs die alles beter weten/kunnen dan de eindgebruiker????????

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook