22 van de 30
« Eerste  < Vorige 20 21 22 23 24 Volgende >  Laatste »
   
Run de France, forumreis 11 t/m 15 september 2019 belangrijke info op pagina 22!
Breeze
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1301
Geregistreerd: 30-11-2009

- Xantia 3,0 V6 Exclusive Break (manuelle)
Gepost: 02 september 2019 02:19 PM
  [ # 316 ]
Wegenwacht Eend schreef:

Wij accepteren alleen Hertog Jan en Warsteiner.

En Heineken Jubelbier lustten ze ook al niet.

Adri

Profiel  
 
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6255
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 02 september 2019 08:15 PM
  [ # 317 ]

Zojuist is de onderstaande mail met informatie naar alle inschrijvers gestuurd. Ik zet de link naar de Google Drive ook even in de startpost zodat jullie die daar kunnen terugvinden.

Beste Deelnemers!
Nog iets meer dan een week werken en het feest kan beginnen! In deze mail hebben we nog wat punten voor je op een rijtje gezet. Lees het even goed door.
Wat je thuis nog even moet doen:
-Kijk even hier op deze google drive, je vindt hier de routes, adres van de camping en ook GPX bestanden als je de routes op je navigatie wilt zetten. Probeer dit tijdig, dan kan Maarten eventueel nog andere formaten genereren als daar vraag naar is. Bedenk even hoe je gaat navigeren. Zet je het op je telefoon, of teken het in op een kaart.
De link: https://drive.google.com/drive/folders/1RQLrG3YIE0TXmGrZVUJLfz9_j-TqdIjK?usp=sharing
- Print de documenten uit, of zet ze op je telefoon. Wij nemen GEEN geprinte routebeschrijvingen mee, het is dus belangrijk dat je dit zelf even goed voorbereid.
- Neem een stevig bord/bestek/bekers mee dus geen kartonnen of plastic wegwerpspul.
- Het is half september. Het kan ‘s avonds en snachts aardig afkoelen, neem bijvoorbeeld een extra deken mee!
Heb je zelf geen koelbox voor een koud biertje? Er is tegen kostprijs een biertje te pakken uit onze koelkast. De ruimte is beperkt, dus neem zelf een koelbox mee als je die hebt. 

Vanaf woensdag zijn jullie welkom op de camping. Ben je er eerder? Leuk en in overleg met ons uiteraard prima, maar dan komen er wel wat extra kampeerkosten bij. Woensdagavond rond 20.00 is de eerste gezamenlijke maaltijd.
De laatste avond, zaterdag dus, vieren we een feestje. Get ready for our sweet 16! Het citroën-forum is 16 jaar geworden! Wij gaan dit vieren tijdens en na de BBQ op zaterdagavond. Zorg voor een leuke outfit (slingers, ballonnen, roze, prinses, sprookjes of andere jeugdige feest outfits),  wat lekkers en een cadeautje per equipe zodat we kunnen ruilen en wat leuks uit te pakken hebben. Om het eerlijk te houden moet de waarde van het cadeautje rond de 16 euro liggen. Je hebt tijdens de ritten dus meteen een doel, iets leuks kopen!
Heb je verder vragen? Stel ze in het topic! Dan kan iedereen het antwoord meelezen.

Tot snel!

Namens de Crew,
Lucas en Maarten

Profiel  
 
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 03 september 2019 10:31 AM
  [ # 318 ]

De mail zat bij mij in de spam-map Rolling Eyes

Profiel  
 
WilGer
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 27-12-2014

Gepost: 03 september 2019 08:10 PM
  [ # 319 ]

Afgelopen jaar in mei met de Citron Presse 3 dagen in Frankrijk rond gereden. We hadden toen ook geen milieusticker.
Er werd ook helemaal niet over gesproken. Omdat we nu in het najaar zitten zal het volgens mij allemaal wel loslopen.
Het is inmiddels ook te laat om nog een sticker te regelen.

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 04 september 2019 08:26 AM
  [ # 320 ]

Niet helemaal te laat, je krijgt vrij snel een mail met een document dat ook al geldig is!

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 04 september 2019 08:38 AM
  [ # 321 ]

Ik heb me er nog niet in verdiept, maar wellicht moet ik dat toch maar effe doen.
Alhoewel, ik ben dit jaar reeds twee keer met het oude ding in Frankrijk geweest, en notabene op de terugweg van Ferté-Vidame door/rond Parijs gereden. Was wel in het weekend. Tot op heden nog niets in de brievenbus gevonden..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 04 september 2019 09:54 AM
  [ # 322 ]

Hier werkt de AK flink tegen… Ik hoop dat we vandaag positief nieuws krijgen, maar ik vrees een beetje dat het hem niet gaat worden naar la France…

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4722
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 04 september 2019 10:06 AM
  [ # 323 ]

Laf!

Gewoon gaan en als er wat aan de hand is, kunnen we ‘s avonds lekker bandjes trappen Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 04 september 2019 10:19 AM
  [ # 324 ]
Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5920
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 04 september 2019 10:25 AM
  [ # 325 ]

Laughing

Profiel  
 
Gepost: 04 september 2019 10:41 AM
  [ # 326 ]
Nielsje schreef:

Ik heb me er nog niet in verdiept, maar wellicht moet ik dat toch maar effe doen.
Alhoewel, ik ben dit jaar reeds twee keer met het oude ding in Frankrijk geweest, en notabene op de terugweg van Ferté-Vidame door/rond Parijs gereden. Was wel in het weekend. Tot op heden nog niets in de brievenbus gevonden..

In het weekend en ‘s avonds mag je er gewoon in, tenzij het smoggehalte zo hoog is dat ze extra maatregelen nemen. Overigens is de uitbreiding van de zone in Parijs pas ingegaan op 1 juli jongstleden en gaan ze pas volgend jaar handhaven. Voor de rest van het land heb je in principe geen milieusticker nodig, op een paar andere steden na, die alleen in geval van hoge smogwaarden het systeem gebruiken om de meest vervuilende (volgens hun definitie dan) voertuigen tijdelijk te weren. Heb je dan geen sticker, dan ben je altijd een viespeuk en dus niet welkom.

Profiel  
 
Dyane_ac078
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 298
Geregistreerd: 18-02-2005

- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Gepost: 04 september 2019 10:43 AM
  [ # 327 ]

Als je kan stickeren, dan is het meeste op orde toch?

De stickerfirma heeft geen idee van afmetingen…. (dus veel kleinere stickers ontvangen dan de bedoeling was en toegezegd is)
Wel smaakvol. De GS wordt er direct sneller van en dat is goed.police (en er komt nog een rallyschild bij natuurlijk)

Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 04 september 2019 10:53 AM
  [ # 328 ]

Even een korte reactie dan: bij het ophalen bleek de benzinedop niet te ontluchten en de boel dus vast te lopen steeds. Nieuwe dop en toeren.. Voor de zekerheid is toen ook even de brandstofpomp vervangen voor een nieuwe. Aangezien ongeluk nooit alleen komt, bleek de nieuwe pomp krom te zijn en lekte die olie. Onder top service van de garage pomp vervangen terwijl ik er op kon wachten en weer door. Een dag later stonden we er met een kapotte olievulpijp. Ook weer super service, a la minute opgelost. Naar huis en daar begon de bak te kraken met schakelen, maar ook in de versnelling… Bleek de koppelingskabel verschoten te zijn… Nu even wachten wat de verdere status is…

Ik wil ook enigszins een betrouwbaar gevoel hebben bij de auto voor ik aan zo’n rit begin…

Gelukkig pakt de garage het meer dan voortvarend op en wordt de auto steeds a la minute opgepakt!! Domme pech zullen we dan maar denken..

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5920
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 04 september 2019 10:55 AM
  [ # 329 ]
Dyane_ac078 schreef:

De stickerfirma heeft geen idee van afmetingen…. (dus veel kleinere stickers ontvangen dan de bedoeling was en toegezegd is)
Wel smaakvol. De GS wordt er direct sneller van en dat is goed.police (en er komt nog een rallyschild bij natuurlijk)


Ik snap dat je iets groters in gedachten had, maar vind dit eerlijk gezegd wel heel erg mooi, zo subtiel. Ziet er in ieder geval snel uit! Eens kijken of de rest jullie bij kan houden.

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5920
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 04 september 2019 10:58 AM
  [ # 330 ]
graddus schreef:
Nielsje schreef:

Ik heb me er nog niet in verdiept, maar wellicht moet ik dat toch maar effe doen.
Alhoewel, ik ben dit jaar reeds twee keer met het oude ding in Frankrijk geweest, en notabene op de terugweg van Ferté-Vidame door/rond Parijs gereden. Was wel in het weekend. Tot op heden nog niets in de brievenbus gevonden..

In het weekend en ‘s avonds mag je er gewoon in, tenzij het smoggehalte zo hoog is dat ze extra maatregelen nemen. Overigens is de uitbreiding van de zone in Parijs pas ingegaan op 1 juli jongstleden en gaan ze pas volgend jaar handhaven. Voor de rest van het land heb je in principe geen milieusticker nodig, op een paar andere steden na, die alleen in geval van hoge smogwaarden het systeem gebruiken om de meest vervuilende (volgens hun definitie dan) voertuigen tijdelijk te weren. Heb je dan geen sticker, dan ben je altijd een viespeuk en dus niet welkom.


Dus de périphérique hoeft niet vermeden te worden zonder sticker? Goed om te weten!

Profiel  
 
 
22 van de 30
« Eerste  < Vorige 20 21 22 23 24 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook