2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
ds4 defect
sier
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 17-03-2019

Gepost: 05 april 2019 10:44 AM
  [ # 16 ]

juist, van te voren veel over gelezen en ook revieuws gelezen van mensen die er wel tevreden mee zijn, maar genoeg daarover ik heb de auto nou eenmaal, ik was gevallen op het model zijn uiterlijk en die binnenzijde.

maar heb gisteren te horen gekregen dat ze de distributie ketting gaan vervangen en de brandstofpomp, vervelend dat ik nu niet over mijn auto kan beschikken maar beter zo en nu dan buiten mijn garantie periode.

hoop volgende week klaar, onderdelen waren al aanwezig.

grt

Profiel  
 
Citroensmgz
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3522
Geregistreerd: 21-11-2006

Gepost: 05 april 2019 11:14 AM
  [ # 17 ]

Inderdaad: Beter in de garantie als net erna.
Ik neem aan dat ze voor zo’n dure reparatie wel gekeken hebben wat er echt mis is.
Ik ben het met je eens, er rijden honderdduizenden mensen rond met een THP zonder problemen ( en ja hoor, misschien wel duizenden met…. en over de andere merken hoor je hier niets).
Geniet er van als ie weer klaar is.

To err is human, not to err is divine.

Profiel  
 
Berlingo2.0HDi
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 613
Geregistreerd: 31-12-2006

Gepost: 05 april 2019 05:02 PM
  [ # 18 ]

Als de modificaties aan een THP 156 goed zijn uitgevoerd zijn er bij goedgebruik geen problemen meer.

Goed gebruik is de juiste benzine tanken, rustig warm rijden en dan KNALLEN.

Maar dat “knallen” gaat hier in NL niet. Dus zeker geen motor voor hier in NL.

Een kennis van mij heeft een THP in een DS3 liggen. Nooit problemen mee gehad. Tankt Aral 102, rijdt ‘s morgens rustig het dorp uit binnendoor naar de autobahn en gaat met snelheden van vaak over de 200 KM/h naar zijn werk. Rijdt dan na een uur rijden rustig de stad binnen waar hij werkt.

C5 Aircross 181 PK EAT8 Shine Full options

Profiel  
 
sier
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 17-03-2019

Gepost: 08 april 2019 03:15 PM
  [ # 19 ]

bedankt voor de tip Berlingo 2.0.

vandaag contact gehad met de garage, naast het vervangen de ditributieketting gaan ze de hogedruk pomp vervangen en ze gaan de motor spoelen, en met een beetje geluk is hij vandaag klaar en kan ik hem van de week ophalen en dan eindelijk gaan genieten van onze DS4.

grt

Profiel  
 
sier
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 17-03-2019

Gepost: 10 april 2019 04:03 PM
  [ # 20 ]

eindelijk, morgen ga ik mijn DS ophalen ben benieuwd.

Profiel  
 
sier
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 17-03-2019

Gepost: 21 april 2019 02:22 PM
  [ # 21 ]

de ds nu weer een week in bezit, na wat korte ritten en gisteren een lange rit zeer tevreden met de auto, de luxe die ik nu ervaaar in vergelijk met mijn vorige auto is groot ,fijne stoelen, navigatie ( van de week geupdate), de rijeigenschappen en de uitstraling van de auto vind ik prima.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook