Even voorstellen
Cit1Fo5
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 12-05-2019

Gepost: 15 mei 2019 01:28 PM

Ik heb vorige week een DS4 1.2 Puretech Chic bj 2017 gekocht. Hij heeft wit parelmoer lak. Waar het Chic voor staat ben ik nog niet achter. Ik woon in Maastricht. Het is mijn eerste citroen. In mijn jeugd heb ik wel gereden in de 2CV, Dyane en de AMI 6 van mijn vader gereden. Maar dat is meer dan 50 jaar geleden. Ik heb al veel auto’s in mijn bezit gehad waaronder een bijzondere Seat 1430 (rubberen schildbumpers) een Renault Megane CC, enkele Mazda’s 323, een aantal Ford Focussen en de laatste Ford Fiesta ST-Line bj 2018 met Panodak, nu ingeruild voor deze DS4. De reden? Ik mocht geen trekhaak monteren onder de Fiesta Max. AHW 0KG. De Fiesta was duidelijk een sportieve auto met dito wegligging. Erg jammer maar ik kon geen fietsen meer meenemen.
Nu dus de DS4. Ik ben benieuwd. Ook een bijzondere auto, met mooie lijnen. Ik ben alvast bezig alles me eigen te maken over wat en hoe. Ik krijg de auto over 1 week. Ik zal op dit forum best nog wel wat gaan vragen en antwoorden vinden, hoop ik.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 15 mei 2019 02:22 PM
  [ # 1 ]

Welkom!

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook