instellingen dashboard
Alex Grooten
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 02-05-2019

Gepost: 27 mei 2019 02:33 AM

doordat de accu i.v.m. een storing was afgekoppeld geeft de display nu een datum aan van 01 januari 2004 deze melding blijft staan. Nu ben ik wel zover dat ik de juiste datum en tijd heb kunnen instellen maar ik krijg niet de gewenste info zoals voorheen, gemiddeld verbruik etc. Tevens wil ik weten waarom er geen temperatuur meter in het digitale gedeelte van de display staat ? enkel als de motor te warm wordt gaat er een piep af en een rood temperatuur lampje links in het dashboard juist boven waar je de dagteller op nul kunt zetten.
Is het niet mogelijk dat er een melding in de digitale display verschijnt met temperatuur zodat je op voorhand kunt zien of deze oploopt i.p.v. als het te laat is ?

Het betreft een C4 Grand Picasso 1.8 16 V op lpg g3 uit 2008

Profiel  
 
Rene Hoekstra
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Gepost: 27 mei 2019 06:05 PM
  [ # 1 ]

De temperatuur meter kan je wel instellen, mits je een radio RT4 of RT5 heb, met navigatie.
Dit had ik ook niet en heb ik ingesteld met de software Mira-Script.

Het gemiddelde verbruik kan je weer oproepen door op de linkerstengel het knopje wat op de knop zit in te drukken, dan moet je eerst met de mode knop op het stuur het beeld waar dit op tevoorschijn komt naar voren halen, dit staat ook allemaal in het boekje, dit is de digitale versie; http://service.citroen.com/ACddb/

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
Alex Grooten
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 02-05-2019

Gepost: 28 mei 2019 06:48 AM
  [ # 2 ]
Rene Hoekstra schreef:

De temperatuur meter kan je wel instellen, mits je een radio RT4 of RT5 heb, met navigatie.
Dit had ik ook niet en heb ik ingesteld met de software Mira-Script.

Het gemiddelde verbruik kan je weer oproepen door op de linkerstengel het knopje wat op de knop zit in te drukken, dan moet je eerst met de mode knop op het stuur het beeld waar dit op tevoorschijn komt naar voren halen, dit staat ook allemaal in het boekje, dit is de digitale versie; http://service.citroen.com/ACddb/

Weet niet of ik een RT4-5 radio heb maar in ieder geval geen navigatie. Maar ik heb de dealer gebeld en die vertelde mij dat ik eerst weer een stuk moest rijden voordat het gemiddelde verbruik vanzelf in het display verschijnt. De temperatuur meter kan helaas niet in het digitale display verplaatst worden volgens de monteur van Citroen bij mijn model althans. C4 GP. 1.8 16 V uit 2008.

Profiel  
 
Rene Hoekstra
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Gepost: 28 mei 2019 07:03 AM
  [ # 3 ]

Dat klopt dat je het dan niet kan instellen, alleen met de radio die ik al noemde.
Kijk even op de link van me vorige bericht, daar kan je het boekje digitaal doorbladeren.

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook