6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6

ZX 1.4i Avantage
KoenvanderLee
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23

Gepost: 23 oktober 2019 11:52 AM
  [ # 76 ]

Oh natuurlijk, niet aan gedacht. Had dat splash schild even aangezien voor ‘hitteschild’. Bleek idd het hitteschild van het uitlaatspruitstuk geweest te zijn. Heeft een tikkie gehad met het verwijderen van de oude radiateur. Had ik gisteren vast wel kunnen zien als ik even had gezocht, maar lange dag hè.. :”). Zit nu weer stevig en idd ook een ringetje er onder gedaan.
Schakelstang heeft veel speling maar vibreert niet mee. Staat wel op de planning om een keer te vervangen, maar dat komt na de winter wel. Dank voor het meedenken weer!

Ander vraagje, het deurslot aan de bestuurderskant vertoont kuren sinds de zomer, blokkeert af en toe waardoor ik via de rechterkant de auto in moet kruipen. Is het slot gewoon om te wisselen met die van de bijrijderskant? Die gebruik ik amper, en scheelt me een heel setje nieuwe sloten en sleutels halen Smile.

Profiel  

MicDis
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 27

Gepost: 28 oktober 2019 04:04 PM
  [ # 77 ]

Welke sleutel gebruik je? Die kopie doet het niet perfect, volgens mij alleen met een bepaalde kant boven. De originele sleutel doet het een stuk beter en wat kruipolie doet wonderen.

Profiel  

kilian
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 131

Gepost: 28 oktober 2019 05:41 PM
  [ # 78 ]

Het is me niet helemaal duidelijk of je dat probleem met het slot hebt als je de sleutel gebruikt of de afstandsbediening.

Profiel  

6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6

© Citroën-Forum 2003 - 2019 | adverteren
Facebook