Trekhaak monteren op Cactus(2014) e-THP 110 probleem
BGT
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 88
Geregistreerd: 28-01-2005

- C5 Tourer 2.0 16v
- C4 (2004-heden) Picasso 5P 1.8 Ambiance
Gepost: 30 juli 2019 04:11 PM

Hallo, na een trekhaak te hebben gemonteerd en vervolgens de trekhaak stop contact erop geplaats te hebben doet die niet veel. De installatie is van GDW en die gebruikt een canbus stuurdoos naar het stopcontact. Hier lopen verschillende draden naar voren waaronder de canbus detectiedraden en de stroomdraad. Nu blijkt dat volgens de gebruiksaanwijzing, blz 17 in bijlage, er 3 opties zijn wat plugaansluiting betreft. Aangezien de cactus die ik nu voor mij heb 3 sleuven voor die connectoren heeft en er 2 gebruikt worden heb ik de 3 draden van de canbus hierop aangesloten. Misschien is dit achteraf niet goed omdat als ik de fietsdrager d.m.v. een 13p jaeger plug naar Westcon 7p gebruik zie ik dat de stoplichten vol branden als ik het contact aanzet. Er reageert helemaal niets op bijv. knipperlichten, stop, groot licht. Iemand ervaring met dit systeem?

Graag jullie hulp. Thanx

Profiel  
 
Citroensmgz
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3527
Geregistreerd: 21-11-2006

Gepost: 31 juli 2019 03:13 PM
  [ # 1 ]

Nee, geen ervaring, maar het zit niet goed dat is duidelijk. Waarom neem je geen contact op met GDW, die zitten in Waregem ?
http://www.gdwtowbars.com, kun je meteen vragen op zo’n converter van 7 naar 13 of omgekeerd een probleem geeft: Ik weet dat er bijvoorbeeld vaak de aansluiting van permanente plus voor het mistachterlicht gebruikt wordt, kan problemen geven denk ik.

To err is human, not to err is divine.

Profiel  
 
Manuarmata
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 82
Geregistreerd: 14-08-2003

Gepost: 27 augustus 2019 08:38 PM
  [ # 2 ]

Je moet hem bij citroen binnensteken om de extra node te registreren. Heb destijds hetzelfde voorgehad.

Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook