Aux kabel aansluit vraag (RD4 radio)
Xantia4Ever
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 17-10-2009

Gepost: 02 september 2019 01:29 PM

Heb mijn C5 (bj 2006) Diesel, alweer een tijdje en hoop er nog een tijd mee te kunnen rijden.
Nu wil ik al een tijdje de mogelijkheid om mijn telefoon via een aux kabel naar mijn radio te verbinden.
Op

ziet het er vrij gemakkelijk uit.

Dus zo’n aux kabeltje aangeschaft en vanmorgen wilde ik even kijken in mijn auto.
Nu ziet het er dus wel anders uit als in de video.
Het witte aux kabeltje kan niet op de plek waar die in de video geprikt wordt.
Wel heb ik ernaast ruimte maar daar zag ik dat 1 pennetjes van de witte aux kabel niet gebruikt word.
Weet niet of dit is omdat de positie niet klopt (ref video) of dat het dus niet mogelijk is, of dat dit kabeltje voor meerdere auto’s/configs gebruikt kan worden.
Heb geen schema’s en ben daar ook niet zo bedreven in.

Mijn radio heeft wel bluetooth mogelijkheid om draadloos te bellen (helaas geen muziek streamen via deze weg blijkbaar).

Even kijken of ik ook plaatjes kan plaatsen (het is al weer even geleden op het Forum)

Update: helaas nog niet gelukt. Kon wel de bijlagen uploaden maar zie de foto’s dan niet hierop terug.

 

Profiel  
 
Xantia4Ever
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 17-10-2009

Gepost: 03 september 2019 12:57 PM
  [ # 1 ]

Ik zag vandaag dat blijkbaar aux 2 op een Citroen C5 ph2 RD4 radio niet gebruikt kan worden….
Heeft iemand hier ervaring mee of dit inderdaad ook zo is?
Laat het mij even weten want als dit zo is dan moet ik maar wachten tot mijn auto de geest geeft en op zoek ga naar een andere met meerdere opties.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook