DS3 boordcomputer crasht
Vyper
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 69

Gepost: 27 oktober 2019 06:18 PM

De boordcomputer van mijn DS3 Performance (bj 2017) valt steeds uit. Soms 1x in het uur en soms 2x in 10min. Hij reboot echt, dus niet alleen het scherm dat uit valt. Ik heb de fabrieksinstellingen al terug gezet en alle gegevens gewist, ook usb sticks los gekoppeld. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Profiel  

V-zesserke
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 389

- DS 3 Sport Chic 1,6 e-Hdi 112
- DS 4 Sportchic 2.0 Blue HDI 180
Gepost: 03 november 2019 07:29 PM
  [ # 1 ]

Heb dit met mijn 308 Gti (met Denon optie) ook al eens voor gehad en daar was de oorzaak de USB stick maar gezien je deze al losgekoppeld hebt kan je dat wel uitsluiten. Ook al voor gehad dat ik paar dagen geen geluid meer had maar wel scherm, camera enz., toen is er een software-update gedaan door de garage en is het niet meer voor gevallen.Ik zou zeggen toch maar eens lang de dealer gaan misschien is er ook een software-update voorzien. Geen waarborg meer? Ze mogen voor zo’n jonge wagen toch een beetje soepel zijn in hun toepassing van de waarborg. En PSA mag dringend op zoek naar een ernstige toeleverancier van hun multimedia want dit is geen alleen staand geval, ik meen te weten dat men tegenwoordig wat meer bij Continental (divisie die vroeger van Siemens VDO eigendom was) gaat afnemen waar het vroeger Magneti Marelli was. Van die laatste is het multimedia van onze Ds4, niet bepaald een hoogvlieger wat nog zacht uitgedrukt is Confused.
Hopen maar dat de Duitsers van Continental beter spul leveren en PSA niet terug Italiaanse toestanden gaat monteren gezien de fusie met FCA…

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2019 | adverteren
Facebook