2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
De DS van Incubus
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43019
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 28 april 2021 10:42 AM
  [ # 16 ]

De taxatiewaarde is natuurlijk niet alleen van belang bij verlies maar vooral ook bij schade. Met de huidige uurtarieven en onderdelenprijzen kan een schade enorm snel oplopen tot bedragen waar je een leuke gebruikte middenklasser voor kunt kopen. Een correcte waarde is dan echt wel een dingetje.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25364
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 28 april 2021 12:36 PM
  [ # 17 ]

precies! anders is je auto al gauw economisch totalloss en krijg je dagwaarde.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
IDealist
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2088
Geregistreerd: 31-08-2011

Gepost: 01 mei 2021 08:33 PM
  [ # 18 ]

Dat snap ik, natuurlijk wil je dat je verzekering schade afdoende dekt, en daar hoort bij cascodekking ene periodieke taxatie bij. Maar het idee van ‘hoog is altijd beter’ is een beetje op drift geraakt. Vandaag reed ik na een bezoekje aan het nuchtere Burton 2CV parts langs the Gallery. Daar hebben ze het aanbieden van gebakken lucht tot kunst verheven, zeg maar…

Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74 en cours de refection, Mehari ‘77

Copain Stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook