Even voorstellen
Dimbo
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 27-11-2019

Gepost: 27 november 2019 12:48 PM

Goedendag allemaal,

Mede op basis van dit Formum heb ik een keuze gemaakt voor een C6 Lignage met nieuwe gasinstallatie. Daarom vind ik het wel zo netjes om mijzelf even voor te stellen en een speciaal dankje uit te brengen naar de c6 liefhebbers en dan speciaal Guznax. Een auto kopen is toch altijd lastig en helemaal als je een c6 op benzine neemt, ik vind nog steeds dat deze auto’s overpriced zijn als je het zuiver rationeel bekijkt. Ik heb veel Mercedes en Volvo gereden en dat zijn gewoon beter auto’s. Maar…man, man, wat een rijervaring en wat een design, daar kunnen die noord Europeanen niet tegen op.
De C6 is zilver, heeft 155000 km. op de teller en is in heel erg nette staat. Het is een Lignage en mist daardoor een paar specs. Ik vind dat jammer, vooral de dubbele beglazing, maar helaas. De keuze voor gas is eigenlijk alleen maar omdat de uitstootwaarden lager zijn, vooral NOx.
Zojuist heb ik, ook dankzij dit Forum, een Yatour bleutooth, ingebouwd. Het was erg lastig om het kastje in de console te passen, maar zoals bekent heeft de lignage geen Zijwaartse trajectcontrole en Alarminstallatie, dus had ik 3 lege schakelaarplekken. Daar de yatour module net in (met wat gevrees en geslijp). Het werkt inderdaad perfect.
Het dak, de A stijl en de D stijl ga ik hoogglans zwart laten wrappen, een beetje gejat van de “noir-et-Blanc” editie van de C6.
Verder blijkt de cruisecontrol en de abs inrichting niet te werken, een kwestie van garantie.
Nogmaals bedankt voor dit Forum!

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 27 november 2019 01:11 PM
  [ # 1 ]

Welkom!

Ik merkte op dat je in in Italië zit?
Woon je daar ook?

 

Profiel  
 
Dimbo
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 27-11-2019

Gepost: 27 november 2019 02:53 PM
  [ # 2 ]

Hoi René,
Ja klopt, grootste deel van het jaar

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook