Even voorstellen
Leonard
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 05-12-2019

Gepost: 06 december 2019 05:25 PM

Hallo, ik ben Leonard, 53 jaar, getrouwd en trotse vader van 2 geweldige dochters! Over 1 week krijg ik mijn eerste Citroen in mijn leven. Heb vroeger in de buitendienst gewerkt dus al heel wat automerken versleten maar nog nooit eerder een Citroen gehad. De keuze voor een Citroen Xsara Picasso uit 2006 met 94000 km komt omdat ik in april j.l. mijn Renault Scenic uit 2002 heb ingeruild voor een Hyundai Matrix uit 2008 (staat nu op 71000 km). De Renault Scenic heb ik 6 jaar gehad en bijna 140000 km tot volle tevredenheid gereden. De Matrix is een prima auto maar ik mis het Franse comfort. Geen buitentemperatuurmetertje maar wel een 12-uurs klokje, beetje Spartaans dus….... De dealer had deze Citroen ingeruild en alle onderhoudspapieren zaten er ook nog bij. Wel dus 2 jaar ouder en 24000 km meer maar ik heb vertrouwen in de Citroen!
Hopelijk kunnen jullie dit vertrouwen onderbouwen? Zijn er dingen waar ik bij de Xsara Picasso speciaal op moet letten? Gisteren heb ik via Marktplaats alvast dakdragers op de kop kunnen tikken…..!
Mogelijk komen we elkaar hier of daar eens tegen?
Vriendelijke groet,
Leonard

Profiel  
 
Leonard
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 05-12-2019

Gepost: 03 januari 2020 09:03 PM
  [ # 1 ]

Tot nu aan toe vind ik het een geweldige auto! Leuk/grappig dashboard (heb al een lampje vervangen meestal is het probleem met een paar klappen op het dashboard bij een Franse auto wel verholpen, nu dus niet….) Nieuwjaarsdag wou ik naar mijn werk gaan maar de linker achterband stond plat. Daar kon Citroen natuurlijk niets aan doen, een stuk (groen) glas was de boosdoener. Wel een vreemde plek; een reservewiel onder de auto. Net als de accu, deze staat onder de bestuurdersstoel. Toch denk ik dat de Citroen en ik het wel met elkaar zullen gaan vinden………..

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook