Voorstellen
markfe
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 29-04-2020

Gepost: 29 april 2020 11:17 AM

Hallo Allemaal,

ik ben al jaren werkzaam in de ICT en mijn grote hobby zijn 4 wielers: vooral BMW, maar ook Porsche en Maserati. Na een hele rits old/young-oldtimer een onderdak geboden te hebben, is er naast als het duitse en italiaanse spul in de garage, sinds 2 weken ook een Francaise bijgekomen.

Ik was al een hele tijd over een CX aan het nadenken, maar nooit iets geschikts gevonden.
Het moest wel een enigszin pittig exemplaar zijn, anders voelt deze zich zo eenzaam tussen het snelle duits/italiaanse spul Wink Op een avond na een paar wijn (....), kwam er een CX GTI Turbo 2 langs op een veiling. Zag er zo op het eerste oog redelijk uit (ik ben wel wat gewend met een compleet doorgerotte BMW E9), prijs was niet te gek: dus een bod op de CX geplaatst (en nog wat andere spul) en voila: veiling gewonnen!
De CX GTI Turbo 2 RT-19-NF mag bij de verzameling. Opgehaald en naar huis gereden zonder problemen!

Behalve wat opstisch werk (roestplekje links/rechts), interieur zitten wat zaken los/afgebroken, hydrauliek moet nagekeken worden (auto zakt als je remt), banden zijn poreus (ik ben al met de 16” replica’s bezig) rijdt het prima!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook