3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Xantia meeting op texel
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 12 november 2004 02:11 PM
  [ # 31 ]

Re: Meeting

M&M schreef:

Rolling Eyes  Dit is een citroën-forum dus dan is iedereen welkom lijkt mij , moet je niet vreemd opkijken als er andere Citroën-rijders reageren als je een meeting wil organiseren , niet alleen Xantia-rijders Confused  , dan moet je idd op het xantia-forum zijn Wink

Jammer Sad

Ahum….kucke kuche…...  OP het Xantiaforum zitten ook NIET-Xantiarijders.   

Maar oké, Kijk hier maar eens in het Xantiatopic (waarvan ik ooit nog eens mod wil worden) Cool  Het is betrekkelijk leeg…. Crying or Very sad  Omdat de meeste Xantiarijders daar hun vragen/opmerkingen posten.
Het is niet anders…..  maar we blijven toch allemaal Citroenliefhebbers toch?

 

Profiel  
 
Texelse jutter
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 04-11-2004

Gepost: 12 november 2004 02:44 PM
  [ # 32 ]

Re: Meeting

M&M schreef:

Rolling Eyes  Dit is een citroën-forum dus dan is iedereen welkom lijkt mij , moet je niet vreemd opkijken als er andere Citroën-rijders reageren als je een meeting wil organiseren , niet alleen Xantia-rijders Confused  , dan moet je idd op het xantia-forum zijn Wink

Jammer Sad  , we rijden hier toch allemaal Citroën , wat maakt het type uit ??  Laughing

tuurlijk is iedereen welkom maar wou gewoon alleenmaar eens xantia spoten maar jah laat maar lekker ziten dan. ik wil verder niemand anders kwetsen dus sorry voor de andere citroen lief hebbers

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 12 november 2004 03:22 PM
  [ # 33 ]

Ach, het heeft 1 voordeel, het kost mij geen ‘dure’ overtocht. Gewoon van de positieve kant bekijken Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 12 november 2004 03:37 PM
  [ # 34 ]

topic titel maar wijzigen in Xantia meeting op Texel…

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 12 november 2004 03:40 PM
  [ # 35 ]

Gedaan !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 12 november 2004 03:42 PM
  [ # 36 ]

En dat scoort?  hier?

 

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 12 november 2004 03:45 PM
  [ # 37 ]

Dat merken we vanzelf. Het is de meeting van Texelse Jutter en hij wil graag Xantia’s.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 12 november 2004 04:58 PM
  [ # 38 ]

jah vrijheid blijheid..  gaan wij toch een schaduw meeting op de kamping naast hem organiseren…  en dan wel een paar schermen ertussen zodat ze niet naar al die chaprons , sm-men, traction cabrio’s enz kunnen gluren   Laughing

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 12 november 2004 05:26 PM
  [ # 39 ]

JA jottem Erik   goed idee!!!
Krijg ik wel een pasje zodat ik heen en weer kan wippen~~~~ Wink

 

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 12 november 2004 08:52 PM
  [ # 40 ]
erik wijngaarden schreef:

nog meer waar??? 

ik vind 35 euro wel te doen voor de overtocht, maar dat is persoonlijk. komt ook bij dat we dan ook 1 nachtje kunnen kamperen…
ik vind dit best een onderzoek waard of het haalbaar is

zo dacht ik er eigenlijk ook over, voor dat geld heb je wel een hele leuke dag met zijn alle en daar komt bij dat je eventueel ook nog kan kamperen.. maar ja dat moet ieder voorzich zelf uitmaken natuurlijk !!! Wink

Groet Roy :cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
Texelse jutter
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 12
Geregistreerd: 04-11-2004

Gepost: 12 november 2004 10:02 PM
  [ # 41 ]
xm'metje schreef:
erik wijngaarden schreef:

nog meer waar??? 

ik vind 35 euro wel te doen voor de overtocht, maar dat is persoonlijk. komt ook bij dat we dan ook 1 nachtje kunnen kamperen…
ik vind dit best een onderzoek waard of het haalbaar is

zo dacht ik er eigenlijk ook over, voor dat geld heb je wel een hele leuke dag met zijn alle en daar komt bij dat je eventueel ook nog kan kamperen.. maar ja dat moet ieder voorzich zelf uitmaken natuurlijk !!! Wink

Groet Roy :cevr

daar heb je helemaal gelijk in Wink

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 12 november 2004 10:31 PM
  [ # 42 ]

alleen ik schrijf me bij de andere rest in want ik heb ook geen xantia.. Rolling Eyes

Groet Roy :cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 13 november 2004 12:11 PM
  [ # 43 ]

Tsja, het zou anders nog best wel een leuk idee zijn om het samen met de xantianen te doen en misschien met meerdere clubs, en dan natuurlijk het cit-fo promoten… Cool
Uitereraard sta ik anders aan de Cit-fo zijde… Cool

Maarre richard, als je voor xcnl een meeting organiseert moet je dat eigenlik ook doen voor het cit-fo he, is wel zo eerlijk, zeker na deze mistake..

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook