Afstellen koplamp met Xenon projectoren.
TheTune
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15
Geregistreerd: 21-06-2018

Gepost: 24 mei 2020 08:40 PM

ik heb voor mijn C4 een set andere koplampen gevonden , de 2de hands set heeft de Projector lampen met Xenon.
na het een en ander aanpassen heb ik de lampen in de auto. alles werkt , de knipperlichten , dimmlicht en het groot licht.. ook het opklappen van de projectoren bij groot licht werkt.
mijn C4 is in het bezit van koplamp sproeiers en deze werken keurig. ik moet de lampen wel handmatig afstellen de automatische hoogte afstelling werkt niet. ook het meesturen van de koplampen werkt niet. ik heb wel een exclusive uitvoering maar ik kan in het menu niet kiezen om de koplampen mee te laten draaien. Ik heb daar vrede mee, doel van het vervangen van de lampen was vooral een optische keuze.

nu kan ik prima de lampen op hoogte afstellen. Echter de lampen staan niet naar mijn zin gericht naar links en rechts. de rechter koplamt staat een heel klein beetje naar binnen, daar kan ik eventueel mee leven. de linker koplamp staat heel erg naar binnen en moet echt meer naar buiten gesteld worden.  nu weet ik dat er per lamp een mooie pen (op onmogelijke plek gemonteerd) zorgt voor de afstelling naar links en rechts. Nu kan ik draaien aan die pen naar links en rechts zoveel ik wil maar de projector draait helemaal nergens naartoe. kortom , ik krijg de projectors niet goed afgesteld.


Wat doe ik verkeerd ?

Jeroen

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook