Brochures/prijslijsten C4 type II (2010-2014) of Aankoopadvies
Tha_Duck
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 36
Geregistreerd: 25-09-2004

- 2CV 007 Editie
- C4 (2004-heden) 1.6 VTi Automaat
Gepost: 30 juli 2020 10:04 AM

Op dit moment rijd ik een C4 type I (2005) en deze wordt langzaamaan slecht. Ik ben dus in de markt voor een andere auto, en de C4 type II spreekt mij erg aan. Geen spannende auto zoals de type I, maar een nette auto met voldoende ruimte en comfort.

Nu ben ik daarvoor opzoek naar de brochures/prijslijsten uit die tijd. Niet zozeer omdat ik de prijzen wil weten, maar ben nieuwsgierig wat er standaard op welke versie zat en wat een optie was. Zo dacht ik dat er geen echte automaat leverbaar was, maar tot mijn verbazing zie ik wel modellen met een echte automaat in de verkoop.

Zover ik het nu kan zijn waren er de volgende modellen:
- Attraction
- Tendance
- Exclusive

Ik wil graag een benzine en automaat, als dat de halfautomaat is dan kan ik daarmee leven. Die heb ik ook op een andere auto en vinden wij prima rijden. We zijn geen snelheidsduivels en ik heb liever een 6-bak halfautomaat dan een 4-bak volautomaat die ik nu heb (6 is zuiniger).

Waar ik dus naar op zoek ben is of opties als stoelverwarming ook op de Tendance kunnen zitten. Alhoewel de Exclusive meer de luxe bevat die ik leuk vind (parkeersensoren voor en achter, blauw dashboard, 220v stekker, automatisch inklapbare spiegels).

Wellicht dat iemand hier mij kan helpen aan de documentatie, dat zou mijn zoektocht aanzienlijk gaan helpen Smile Thanks!

Geen Citroën meer

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook