Even voorstellen, fam. Roos uit Almere
Wilco
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 25-07-2020

Gepost: 01 augustus 2020 03:41 PM

Hallo allemaal,

We zijn sinds een dag de trotse eigenaars van een Citroën C3 Aircross Shine, en wat een fijne auto is dat!
We zijn samen begonnen met een C3, die had mijn huidige vrouw al toen we in 2007 trouwde, na 3 jaar hebben we die ingeruild om ‘kleiner’ te gaan rijden, geen kinderen meer in huis, dus meer gericht op ons tweeën. na geruime tijd kleinere auto’s te hebben gereden, 2 x een Citroën C1, wilde we toch meer luxe als de Franse fabrikant vond dat kleine auto rijders nodig hadden, en zijn we op een Kia Picanto over gestapt, die heeft het dapper 4 jaar met ons vol gehouden, en dat kon je zien, de grootste makke aan de Kia was zijn niet-metallic lak, tik even met je nagel tegen de lak bij de portiergreep en er zat een krasje Shocked
Dus ja, je kon die 4 jaar er goed aan af zien. Wel heeft ie ons in die vier jaren twee maal naar Oostenrijk gebracht, twee maal naar Italië (mijn stiefzoon wilde perse daar trouwen Confused:), we hebben Noord, Oost en Zuid Duitsland doorkruist, en hij redde ons in Frankrijk toen we hals over kop wegvluchten moesten uit ons vakantieadres (naar een Motel nabij in het pikkedonker, waar naar de volgende ochtend duidelijk werd ook kamers per uur verhuurd werden [Ahum]) toen er een zwerk Hoornaars naar binnen kwam zetten, Jemig wat zijn dat grote beesten!
De Franse Brandweer kwam de volgende ochtend in enorme pakken gif in de dakpannen spuiten, waarbij er een zwerm boze kolibries om de man heen leek te zwermen, en wij kregen te horen dat we minstens een 5 dagen niet het pandje mochten betreden, ivm het gif (einde vakantie).

We hopen nu we terug zijn bij Citroën, weer veel en mooie ritten te maken, deze hebben we gekozen omdat wij meer ruimte nodig om mijn Rollator mee te nemen die ik door zenuwschade in mijn been nodig heb, en nu ik oud en krakkemikkig word is die hoge instap van de Aircross ook een zegen! very good

Nu was ik al aan het posten, en ben ik brilliant geholpen om de Firmware en Navigatie up-to-date te krijgen, maar het leek mij leuk toch ook even ons voor te stellen!


Afbeelding Bijlagen
IMG_20200731_183115mini.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

points Citroen C3 Aircross

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook