Verse Citrofiel - 2008 C4 Grand Picasso 2.0-16V LPG Ligne Business - 59-GVB-6.
Michel van den Hof
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 02-12-2020

Gepost: 02 december 2020 10:48 PM

Hallo allemaal,

Het moest er toch maar eens van komen. Mijn eerste echte comfortabele auto. Dan komt uiteraard vooral Citroën in beeld. Grlijk mijn eerste Citroën.

Deze C4 Grand Picasso met kenteken 59-GVB-6 schreeuwde me gewoon tegemoet. Nog net geen 2 ton op de klok. In hele nette staat, LPG, automaat, Ligne Business, prachtige 17” velgen en de laatste 2 jaar nieuwe Vredestein Guigiaro banden, accu, distributieriem en koppeling. Vol jaar APK. En dan dat kenteken 59-GVB-6. De Britse Class 59 locomotief serie is mijn favoriete locomotief type. Ik rijd veel in GVB (Amsterdam) museumbussen en de auto heeft 6 versnellingen.

Als klap op de vuurpijl, mijn Peugeot 207 1.6 HDI diesel met 2 ton op de klok heeft nieuwe banden, nieuwe roetfilter en een trekhaak nodig á €1450, en ik hoefde slechts €2000 bij te betalen. Dus voor slechts €550 extra heb ik zo veel meer auto die ook nog eens zo veel meer te bieden heeft. Een echte no-brainer.

De auto bevalt me uit de kunst. Heerlijk comfortabel, stil, ruim, luxe. Puur genieten.

Meer info en foto’s volgen binnenkort.

Met vriendelijke groet,
Michel van den Hof, Lelystad

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook