Hulp Yatour en bluetooth module activeren via Lexia
JSP1648
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 12-12-2020

Gepost: 13 december 2020 05:08 PM

Ik heb voor mijn C3 Picasso een Yatour en bluetooth module besteld, kan iemand deze activeren via Lexia. Ik woon in de omgeving van Hoorn, reizen is geen probleem.

Alvast bedankt Jerry

Profiel  
 
Rene Hoekstra
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Gepost: 13 december 2020 06:29 PM
  [ # 1 ]

Ik woon in Spijkenisse, is wel erg ver maar wil je wel helpen, denk dat er wel forumleden dichterbij wonen.

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
JSP1648
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 12-12-2020

Gepost: 13 december 2020 07:05 PM
  [ # 2 ]

Hallo René, bedankt, mocht niemand in de buurt reageren dan maak ik graag gebruik van je aanbod. Ik kom hier op terug zodra ik eind van de week alles heb ingebouwd.

Profiel  
 
Rene Hoekstra
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Gepost: 13 december 2020 07:29 PM
  [ # 3 ]

Dat is prima, ik hoor het wel.

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
JSP1648
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 12-12-2020

Gepost: 14 december 2020 04:31 PM
  [ # 4 ]

Hallo René,

Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen en gemonteerd. Het gekke is dat ik contact heb gemaakt via bluetooth met mijn telefoon en kan via de Yatour bellen en muziek afspelen. Het geluid van een telefoongesprek is wel erg slecht over de autospeaker. Ook lukte het om muziek te streamen alleen zie ik geen CD in mijn scherm staan, ik kan kiezen tussen radio, aux en leeg (is via Yatour).  Het gekke is dat ik na uitzetten van de auto in ene geen verbinding meer heb met de Yatour, wellicht heeft dit met het activeren te maken.

Wat ik niet heb aangesloten zijn twee zwarte draadjes (male en female) die met elkaar verbonden kunnen worden, deze hangen los uit de stekker welke ik op de plek van de CD wisselaar steek, volgens de beschrijving worden deze gebruikt bij Fiat, Renault modellen bij geluidsproblemen bij gebruik van de CD wisselaar. Enig idee of ik deze moet koppelen voor het slechte geluid bij telefoneren?

Hoor graag van je..

PS. Wanneer kan ik bij je langs komen? Ik kan eventueel vanavond, als jou dat uit komt.

 

Afbeelding Bijlagen
IMG_0701.jpeg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
Rene Hoekstra
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Gepost: 14 december 2020 05:02 PM
  [ # 5 ]

Als je al geluid hebt, dan is de wisselaar uitgang geactiveerd, anders werkt het niet, dit heb ik ondervonden met die van mijn zoon die ik had geïnstalleerd in zijn auto met rd3 radio.
De twee zwarte draadjes heb ik op elkaar aangesloten.

Wat het slechte geluid betreft van het telefoneren, kan ik even niet thuisbrengen, ik kan op mijn RT5 het geluid aanpassen maar ik weet niet hoe dat op de RD3 werkt (vanuitgaande dat je een DR3 hebt). Met streamen kan je niks zien op het display, wel als je met usb gaat werken, daar kan je de mappen een naam geven, cd1 cd2 enz, deze zie je in je display staan.

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook