Radio vraag
stereo
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 25
Geregistreerd: 25-04-2010

Gepost: 25 december 2020 10:09 PM

Ik heb een grand c4 Picasso van 2012. Afgelopen voorjaar begaf de radio het. Je weet wel zwart scherm.  Radio vervangen en nu werken 3 knoppen niet meer. Dealer heeft radio weer vervangen en probleem blijft. Ze kunnen het niet vinden. Alle signalen van de knoppen op het stuur komen door dus die zijn niet defect. Beide radio’s komen revisie bij een bekend bedrijf uit de buurt van Nijmegen. En die zoeken ook mee maar hebben ook even geen idee. Wat werkt niet: de skrolknop recht onder, daarmee blader je door het alfabet of zoom je in en uit. De knop voor spraaksturing links onder en de knop met het ruitje er naast. Daarmee kon ik bv alle binnenverlichting in en uitschakelen vanaf het stuur, scherm zwart maken en nog wat meer functies. Nu alleen maar logboek. Iemand die dit herkent of ideeen heeft. Een detail. Het is een Franse auto en daarmee bedoel ik import vanuit Frankrijk. Weet niet of daar verschil in zit met een Nederlandse auto. Handig een Frans instructieboekje als je lampen gaat vervangen.  Het lijkt of het stuur ingesteld staat op bediening zonder navigatie, kan dat?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook