Ik stel me even voor..
Citroentje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15
Geregistreerd: 14-01-2021

Gepost: 20 januari 2021 08:30 PM

Allereerst dank voor het toevoegen.
Hallo, ik ben Maria, 60+er, getrouwd met Marc. Wij wonen buitenaf in de omgeving van Apeldoorn.
Twee gepensioneerde paarden in de wei en twee jonge Border Collies waar we hobbymatig een beetje mee schapendrijven.
We hebben er in de loop der jaren een nogal uiteenlopend wagenpark op nagehouden. Een paar Pickup Trucks en Nissan Patrols gehad.Een 4x4 is wel fijn met de paardentrailer of caravan er achter..Helaas zijn we zelf geen sleutelaars(er zijn een paar garages rijk van ons geworden) We vinden autorijden gewoon erg leuk.Vakanties gaan meestal naar Bretagne, Schotland, Scandinavie met de sleurhut en de honden.

Ik zoek nu een Berlingootje om lekker door de buurt te karren met de honden achterin. Ik heb heimwee naar mijn Renaultje 4 uit de jaren 70…maar dat is wel weer een beetje erg primitief en ik heb geen zin in nóg een oldtimer op het erf. Voor de lange afstanden en het betere trekwerk doen we een beroep op onze Pajero.

Ik heb al wat (onnozele) vragen gesteld en een paar goeie tips gekregen mbt mijn zoektocht naar een goeie 2e hands Berlingo.Hij hoeft niet mooi te zijn, maar wel bedrijfszeker.

Een hartelijke groet, Maria

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook