panoramisch open dak
daniell
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 94
Geregistreerd: 29-09-2007

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 05 februari 2021 12:13 PM

Gegroet leden,

ik ben in het bezit gekomen van een leuke citroen c3 met quasi alle opties waaronder ook het panoramisch open dak welk niet werkte bij aankoop van de wagen.
Nu is dit iets wat ik wel wil opgelost hebben dat het werkt en ben op onderzoek gegaan in de wagen, het dak is perfect netjes gesloten en bij de schakelaar met 9 standen heb ik het volgende vastgesteld. wanneer de knop in zijn O-stand staat en je drukt erop dan hoor je de motor netjes draaien, in elke andere stand gebeurd er niets buiten misschien een zeer ligt ’ klikje ’ maar te verwaarlozen. je zou kunnen denken dat het tandwieltje van de motor zou afgebroken zijn maar dan zou er in alle andere standen toch ook beweging moeten komen.

Nu heb ik ook de zekering in de fuse-box van het open dak eens verwijderd om te kijken of deze nog goed was en merkwaardig is dat wanneer deze zekering niet gemonteerd is en je bediend te knop van het open dak dat dan de buitenspiegels in klappen of open gaan, zeer merkwaardig toch?

Dus ben ik van het idee dat er waarschijnlijk niets mis is met de technische kant van het systeem van het open dak maar er eerder een elektrische fout in zit?

Iemand suggesties, buiten dat ik ermee naar de dealer moet om daar een dure rekening te betalen

Groeten, Daniel

vermogen is hoe hard je de muur raakt! koppel is hoever je de muur meeneemt!!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook