Even voorstellen
Jan Boog
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 27-02-2021

Gepost: 28 februari 2021 04:08 PM

Ha mensen,

Ben gisteren lid geworden van dit forum. Had al een berichtje gepost maar me eigenlijk niet voorgesteld…;-). Dus:

Ik ben Jan. In tachtigere jaren op vakantie geweest in Kreta en daar twee weken rond gereden in een Mehari. Citroen Pony zoals het daar toen heette. Met twee lifters erbij op meest onbegaanbare en steile bergweggetjes gereden. En dus verliefd geworden op deze autos. Maar pas in 2005 een rode Mehari aangeschaft uit 1974, NL grijs kenteken. Staat dus als “vrachtwagen” ingeschreven Smile. Hij is nog helemaal origineel denk ik. Alleen komt er oranje verf door de rode kleur, terwijl op kenteken staat dat hij rood is. Dat begrijp ik dus niet Smile Maar goed. Ik aarzel nog of ik hem nu origineel moet houden of op moet knappen. Wie weet heeft iemand van jullie daar advies over.

In elk geval moet de rode kap eraf want die is verteerd en ik vind het gevaarlijk omdat ik niets naar achteren kan zien. Dus nieuw frame en dak besteld en dit voorjaar de boel maar eens klaar maken voor de zomer…

Gr
Jan

Afbeelding Bijlagen
7349793418_26f81db47d_z.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook