Weer een echte
Malloot
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 10-12-2005

Gepost: 22 maart 2021 06:32 PM

Nu de lease van de C3 ten einde liep, moest er een vervanger komen. De auto moest groter worden, want de kinderen worden steeds groter en private lease werd het niet meer. De ervaring met de garage was niet al te best en dat is nog zacht uitgedrukt. De beloofde zorgeloosheid is niet bepaald waargemaakt.

Dus op zoek naar een ruimere occasion. En wat ben ik daar allergisch voor. Ver rijden voor een occasion doe ik niet meer, want de beloofde showroomstaat is doorgaans gewijzigd in de tijd tussen het plaatsen van de advertentie en mijn bezichtiging, naar de status; flink gebruikt en ik ben weer een teleurstelling rijker.

Tot ik een ingeving kreeg. Ik had mijn, dus niet deze private-lease C3, Citroëns altijd al in onderhoud bij Johan Oldenhage, maar voor de C3 ging dat helaas niet. Dus vannacht om 3:42 zijn occasions gecheckt en of het zo moest zijn; een prachtige C5 break te koop.


Vanmorgen een afspraak gemaakt, vanmiddag gekeken en het vertrouwen was als vanouds en de deal was snel gesloten en de auto wordt klaargemaakt en binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een C5 break 2 liter uit 2008, uiteraard met een butsje en een krasje, maar dat vind ik plezieriger dan zelf de eerste kras maken.

Profiel  
 
Malloot
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 10-12-2005

Gepost: 30 maart 2021 08:08 AM
  [ # 1 ]

Omdat JO aan de slag ging om de puntjes op de i te zetten, toch ook maar verzocht om de motorkap opnieuw te spuiten ivm een roestbobbeltje die nu nog te overzien was, maar over een poosje aangepakt had moeten worden. Beter nu helemaal netjes, dan later in de ellende.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook