Citroen C4 Grand Picasso - Multimedia Plug and Play
Frituurman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 29-03-2021

Gepost: 29 maart 2021 01:28 PM

Hallo allemaal! Ben nieuw op dit forum! Smile

Kon niet zo snel iets vinden over dit item, maar zijn er meer mensen die de Multimedia Plug & Play hebben? Dit zit op onze Grand Picasso (2017) en we hebben het nog niet gebruikt (auto nog maar kort in ons bezit), maar wat is het handigste apparaat om content mee af te spelen? Zelf zit ik te denken aan een media speler met AV-out, maar bij het ding wat ik in mijn bezit heb, krijg ik ‘No Signal’. Apparaat staat wel gewoon aan (aangesloten op het stopcontact, draaiende motor).

Ben benieuwd naar andere ervaringen!

Gr. Frituurman

Profiel  
 
GrandPicasso
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 04-03-2007

Gepost: 29 maart 2021 05:45 PM
  [ # 1 ]

Hallo Frituurman, welkom.

Voor de techneuten hier is het makkelijker als er wat meer gegevens bekend zijn. Nee geen bankrekeningnummers,
maar welk model, wat voor motor enz. Veel modellen zijn onderling echt verschillend.
Van de nieuwe modellen weet ikzelf niet zoveel, maar als ik AV wil gebruiken, moet ik in het menu dat eerst inschakelen.(2007).

Groetjes Grandpicasso

PS. heb je een handleiding? Ook wel makkelijk. Laughing

C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental   juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto

Profiel  
 
Frituurman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 29-03-2021

Gepost: 30 maart 2021 03:19 PM
  [ # 2 ]

Hey hallo!

NIet dat het voor mijn vraag wat uitmaakt (vanaf 2016 zijn alle Multimedia Plug and Play uitvoeringen hetzelfde volgens mij), maar het is een een 1.2 liter THP benzine-motor wat er in ligt, wagen zelf is van 2017, luxe business uitvoering. Smile

Maar nogmaals, waar het om gaat is de Multimedia Plug and Play, het systeem wat in de hoofdsteunen en in de middenconsole op de 2de zitrij geïntegreerd is. Ik heb inmiddels overigens al wel iets van beeld, maar wel erg storend. Nieuwe AV-kabel besteld om te kijken of dat soelaas biedt. AV-kabels heb je tegenwoordig niet meer liggen met al dat HDMI-geweld. Smile

Gr. Frituurman

Profiel  
 
Frituurman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 29-03-2021

Gepost: 01 april 2021 02:37 PM
  [ # 3 ]

Nieuwe AV-kabel geprobeerd, wederom geen beeld. Verschil geconstateerd bij de AV-kabel. De jack van het origineel is 17mm lang (vrij zeldzaam), de jack van de nieuwe (en andere oude kabels) is 14mm. Misschien zit daar wat in, dus vanavond ga ik de kabels strippen en netjes solderen, zodat ik een nieuwe AV-kabel heb met de oude aansluiting.

Profiel  
 
Icey
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 01-05-2021

Gepost: 01 mei 2021 08:32 PM
  [ # 4 ]

Beste,

Ik zag je vraag toevallig op google voorbij komen toen ik aan het zoeken was naar een extra draadloze koptelefoon.

Ik heb het eenvoudig werkend met een drie tientjes kostende media player. 12v stekker erin, drie plugjes en een USB-stick of SD-kaart en gaan met die banaan.

Mocht je een keer in de buurt zijn van Harderwijk; altijd welkom om het even te testen!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook