Foutcodes na vervangen FAP P1445
Regenwoud18
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 17-04-2021

Gepost: 17 april 2021 07:48 PM

Goedenavond, ik heb een C3 1.6 e-HDI uit 2012 met 183.000. In de 40.000 kilometer dat ik hem heb nooit foutcodes gehad en alles werkte.
Vorige week kreeg ik een servicemelding links onderin het dashboard maar geen motormanagementlampje. Heb dit uit laten lezen en er kwam uit P1145. (reservoir vol met eolys) op advies van de garage het roetfilter ‘virtueel’ laten vervangen. Oftwel ze hebben de waardes gereset, ben weer gaan rijden maar meteen weer foutcodes. Afspraak gemaakt voor het vervangen het roetfilter, dit is afgelopen donderdag gebeurd. Voor het vervangen van het roetfilter zijn de foutcodes nog een keer uitgelezen, dat waren foutcodes van het regenereren en 1 van de condensator. Roetfilter vervangen, gereset met de BOSCH kast.
Maar nu wil de foutcode van de condensator niet weg en weigert het start-stop systeem wat het tot voor kort nog deed. De hoofdaccu is vrijdag door de garage vervangen omdat die volgens de test nog 30% was, ook dit was niet de oplossing. De garage zegt dat op zekering F14 van de BMS +/- 5 Volt staat wat niet hoort

Hebben jullie nog een idee omdat de rekening ondertussen naar de 4 cijfers gaat…. Sad

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook