Hallo allemaal!
ansarin
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 93
Geregistreerd: 22-06-2021

Gepost: 26 juli 2021 05:53 PM

Weer een nieuw lid.
Ik ben Hans en kom uit Arnhem. Samen met met vrouw Carin hebben we sinds kort een Dsuper.
Eentje uit ‘73 en van Belgische afkomst. Het is een deels gerestaureerde auto.  Veel slijtdelen heb ik vervangen samen met de hydrauliek leidingen en een grote beurt gedaan. Veel hebben we nog niet kunnen rijden(behalve uit BelgiĆ«) omdat ze nog bij het RDW moet komen. Er zit een Belgische APK op en als het goed is neemt het RDW dat over. Dat zal eind van de week gebeuren. Spannend toch wel. Het is de eerste keer dat ik een auto importeer.
Maar het is niet m’n eerste DS. Dat was in ‘85 dat ik een DS 23 IE Pallas kocht en compleet restaureerde. Tot de laatste bout uit elkaar gehaald. Toen na 20 jaar verkocht omdat er kinderen kwamen en er een betrouwbare auto voor de deur moest staan. Vooral ‘s winters was het een crime. Misschien is de huidige eigenaar wel lid? Het was met het kenteken 18-29-XK.
Daar veel van geleerd om nu een 2de te kopen.
Toch is er altijd wel wat te verbeteren. De dakrand boven de voorruit moet nog gedaan worden.
Eerst maar eens goed leren kennen en kijken of ze nog wispelturigheden heeft. Hoe ze nu erbij staat is in de kleur blanc carrare met een zwart dak met een blauw velours nieuw niet origineel interieur.
Alleen mist er nog een trekhaak. Daar ben ik naar op zoek.
Op dit mooie forum zal ik regelmatig te vinden zijn en ook proberen mijn steentje bij te dragen.
Groeten Hans&Carin;

Dsuper ‘73

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook