Nieuw lid met een citroen c3
Deathchant
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 11-08-2021

Gepost: 17 augustus 2021 02:30 AM

Hallo allen,

Ik ben Steven (Deathchant) woonachtig in het midden van ons land. Zelf ben ik 33 jaren jong dus door de jaren heen al meerdere auto’s in het bezit gehad met alle totaal verschillende kenmerken. Toch in de lijn van de auto’s is het meest terugkomende toch altijd wel een franse auto geweest.
Ben nu reeds in het bezit van een citroën c3 1.2 puretech feel edition. Inmiddels rij ik hier al een jaar mee rond. Mag naar een jaar wel opsommen dat ik het een zeer prettige auto vind om mee rond te rijden en wat dat betreft ook zeer zuinig is (sprekend over mijn eigen km’s en rijgedrag)

Gezien mn verlenden met meerdere auto’s toch altijd wel de liefde gehad kleine mods door te voeren met voornaamste een goed functionerende audiouitrusting (even aan toevoegen dat het stock absoluut ook een prima uitgevoerde audio/multimediasysteem bevat) en los van audio de sloffen ook meestal wel een aanpassing ondervind. Heb gekozen voor oz superturismo 18 inch en deze laten overspuiten in de kleur goud.

Ongetwijfeld zal er in de toekomst vast nog wel iets veranderd en of aangepast worden en intussen kijk ik graag rond op het fora voor nieuwe ervaringen en of aanpassingen en uiteraard hoe andere hun c3 hebben en ervaren (geld voor de gehele citroen uitvoeringen natuurlijk)

Nouja mochten er vragen opborrelen of ben ik nog iets vergeten toe te voegen of te meldden, spreek me dan gerust aan!!

Groetjes uit het fruithart van nl!

 

Afbeelding Bijlagen
IMG_20210817_034057_resize_71.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook