“Nieuwe” c3 Rechts warmere lucht dan links Onregelmatige toerenopbouw
david.tb
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 924
Geregistreerd: 02-06-2004

Gepost: 06 september 2021 09:45 AM

Een maandje geleden heb ik voor €1800 een door eerste eigenaar nieuw gekochte 1.4 Exclusive gekocht, 93500km en altijd dealer onderhouden.
Ik rijd er nu wat meer mee dan de eerste eigenaar, dus de komend tijd zullen er wel dingetjes komen. Als eerste zal de einddemper waarschijnlijk vervangen moeten worden. Deze resoneert bij lage toeren en is mijne inziens ook niet meer dicht. Dat is een makkie.
Enige wat ik voor nu zelf niet kan is de airco nalopen, die wordt niet koud. Daar heb ik wel iemand voor dus ook dat zal goed komen.

Iets wat ik niet goed kan plaatsen en dus hier als vraag stel, is dat uit de rechter openingen warmere lucht komt dan uit de linkerzijde. Zowel de 2 rechter roosters als de voetenbak geven warmere lucht dan de linker. Heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?

De motor houd onder de 3000 tpm regelmatig in en stottert soms. Wat zou dat kunnen zijn?

Is het zinvol een obd uitlees apparaat aan te schaffen?

Greetz en bvd voor de moeite

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook