problemen met centrale portiervergrendeling
Visser1980
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 15-10-2021

Gepost: 19 oktober 2021 07:35 AM

Beste mede citroën rijders.

Ik ben Jan Willem en kom uit een klein plaatsje nabij Assen.

We hebben recent een C3 uit 2005 aangeschaft voor mij vriendin, helaas willen de deuren sinds een paar dagen niet meer centraal geopend worden.

Alle deuren willen wel netjes centraal op slot echter het openen werkt niet, zowel met de AB als met de knop op het dashboard. Als de deuren centraal zijn gesloten en je druk op de AB om de deuren te ontgrendelen dan gaan de knipperlichten wel knipperen en de kofferklep is dan te openen, echter de deuren blijven allemaal op slot.

Doe je 1 deur open en je drukt op de knop (wederom zowel sluiten AB als op dash) gaan de deuren netjes allemaal op slot, het openen wil daarna niet.

Nu weet ik van andere merken dat het vaak voorkomt dat een contact in 1 van de portieren defect kan zijn waardoor de computer niet ziet dat alle deuren zijn vergrendeld en hij om die reden niet het openen signaal verstuurd naar de portieren.

Wie o wie kan mij uitleg geven hoe dit bij de C3 is geregeld en waar ik naar zou kunnen gaan kijken?

Zijn er ook mensen die toevallig Diagbox ofsow hebben? Ik heb wel een uitlees kastje voor Peugeot/Citroën heb alleen de software niet meer en kan het ook niet meer vinden helaas.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook